Jag kan allt

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Isabella - 15 januari 2012 21:11

God kväll kompisar.

Söndag och helgen har passerat med fart. Har varit en god helg med jobb och ingeting mer. Micke har pimplat i dag med. Igår for han ju och komme hem tomhänt. Han begav sig i dag med när jag komme hem. När han komme hem var han SÅÅÅ förbannad att det rök ur öronen. INGENTING idag med..... 

Stackaren....

Idag har jag oxå bjudit Lena och Tony på mat. Det vart så orginelt som fläskfile och potatis gratäng. Körde filen med termometer och den vart SUVERÄNT god. Ska aldrig mer köra på tid. Man kör alltid för länge och köttet blir torrt.

Sitter nu på jobbet och gör min tredje natt i raden av 5. Känns helt okej och i morgon blir det sova. Just nu händer det så himmla lite i mitt liv att jag har börjat söka späningen på nätet.

 

Inte så att jag flirtar runt utan jag har nu kollat upp olika bilder och faktiskt hitta några roliga. Liksom som min egen ding dong värld!!!

Vi börjar lite lätt.

Fråga: När var det här?? Vad hade hänt?

Fråga: Vart är detta och vad kostar det att vara med? Ska man ha sin egen yoga mata med sig?

 

 Fråga:På vissa ställen måste man ha en viss längd för att få komma in, har hon plankat in??

Fråga: Vem ger denna man gödningsmedel? Ni måste sluta!

   

Fråga: Kan det här tänkas bli nya reklam skylten för STOR & LITEN?

Fråga: Vem ligger ovan på?

Hoppas nästa vecka blir mer att göra så slipper jag fundera över sådanna här frågor.

Hej hej  



   


  

Av Isabella - 15 januari 2012 07:07

Jag kommer förmodligen inte vinna på triss. Jag skulle väl kanske ha en större chans om jag köpte en, men det tänker jag inte göra  

Nä idag kommer det att lagas till en super middag hemma hos familjen Lindgren.

Fasen känner mig lite bitter på att jag inte fick byta efternamn när jag gifte mig .....  

I mitt nästa liv ska jag väla någon med ett annorlunda namn.

Iallfall så tror jag att jag ska göra en två eller trerätters meny idag. Överraska familjen på något rikigt gott. Micke har tänkt fara och pimpla idag. Själv trorjag att han kommer att frysa ihjäl på isen. Det är verkligen skit kallt idag.  

Idag ska jag verkligen försöka sova så långe det går, när jag vaknar ska jag trava iväg till affären och sedan hem och laga mat.

Allt kommer att bli SÅÅÅ bra..... övertygande eller hur?   

Klä nu på er om ni får för er att gå ut idag.


   

Av Isabella - 15 januari 2012 00:24

...... att det förmodligen blir super kallt i natt. Har nyss varit ute och rökt och snön knarrar bra under fötterna. Nästan så mycke att det inte går att vara tyst. Med mitt jobb så måste jag vara så tyst jag kan, så jag inte väcker mina vårdtagar. Man förstår ju precis att man inte vill bli väckt av någon som lever om i ens hus. Tror banne mig att jag får sluta gå ut på nätterna. Dörren leverom så fruktansvärt och knarret under skorna överröstar allt.

Är väl kanske lika bra att lära av sig, för man kan ju inte hålla på och röka för resten av livet.  

Jag har funderat på detta hur länge som helst och jag har försökt hur länge som helst. men jag känner väl att jag måste göra slag i saken snart.

Konsten är ju inte att sluta, utan att inte börja om........

Samma sak gäller det med träningen, konsten är inte att börja utan att inte sluta..... jag har en stor förbannade "latmask" i mig och den har som förlamat min kropp.

Men som dom sa på "bigges loser"

-Man måste knuffa bort personen "lättja" som finns inom mig och ta fram jävlar annama människan.

Men före jag far till Chile är det ingen ide att göra det. nu är det bara en vecka kvar innan jag åker så maske får väl stanna i mig tills jag kommer hem.  

Men då ska jag kräkas ut han med blod svett och tårar.

   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards