Jag kan allt

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Isabella - 13 januari 2012 21:30

Tjo ho alla galna människor.

Idag fredag den 13 och inget ont har hänt än...tviiii tviii tviii  

Har helt enkelt flytit på som vanlig. Min städerska där hemma har kommit tillbaka igen och det känns väl helt okej.

Idag har jag tvättat om ni nu vill veta (troligen inte) . DEnna vecka har som varit rätt slappar aktig av sig. Jag har som inte kommit mig för att göra något. Samtidigt som jag inte har behövt göra något. Har väl varit lite upprörd över att det ska utvisas människor som behöver få stanna här i Sverig. Hur resonerar politiker??? Allså skicka ut ensamstände kvinnor, tanter, barn för så är reglerna. Men tillåta vissa att begå brott och endå ska vi skattebetalare sitta och betala för att ha dom i våra fängelser i flera jävla år. Vad kostar inte det oss?? Skika hem skiten och behåll dom som sköter och dom som vill tillhöra det svenska samhället! PUNKT!!! 

I veckan har jag oxå ropat in en pastamaskin på tradera. Super roligt!!! Nu jäklar ska det göras pasta.

Idag insåg jag att tusan jag åker om drykt en vecka till Chile. Känns helt overkligt. Ska bli både skönt och roligt att träffa dom igen. 

Pratade idag med min syster i Santiago. Hon skulle komma och möta mig och mamma på flyget. Sean pratade jag med min bror Sergio. Han fyller 18 år i morgon så jag sa att jag skulle ringa till dom. Jag försökte som vara lite skojig med han (varför jag nu skulle vara det) jag sa

- Jag önskar jag hade varit i Chile redan. Vad önskar du dig i present?

Och innan han svara han jag säga så här oxå....

-Nu blir du 18 år och vuxen, då får du både knulla och dricka sprit...hahahahha (trodde jag var roligt)

Han sa

-DEn bästa pressenten är att du hittade oss och att du kommer nu.... 

VA...... varför sa jag så där????

Typiskt mig att klanta till det........

Nä nu på jobbet och jag ser fram i mot morgondagen när vi ska få se fotboll med Rebbe och hennes ssk.    

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards