Jag kan allt

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Isabella - 8 januari 2012 17:27

Tjo ho på er.....

Idag hr allt blivit som vanligt igen. Vid halv ett drog jag och Micke ut för att hämta Rebbe på flygplatsen. Jag tog med mig kamerna för att fota all snö vi fått, för att kunna skicka till Chile.

Ville så gärna visa hur det ser ut i Sverige på vintern. Väl framepå flygplatsen upptäcker vi att SVT och Norran är där. Direkt fattar vi att han från AIK Petter Granberg (tror han hette så) som varit med i junior VM Skulle komma med samma flyg. Och inte bara det utan hela AIK laget komme med samma flyg. Så själv klart var jag tvungen ta med mig kamaran in och fota lite.

Det var världens pådrag med kameror och filmning.... 

Men mitt i allt ståhej komme oxå våran tjej hem.

Så nu är allt som vanligt igen och det känns rätt skönt att höra hon säga

-Det var tråkigt att lämna Axel, men jätte skönt att komma hem oxå. Nu kan jag ligga i soffan och slappa i underkläder  

       

       


Av Isabella - 8 januari 2012 11:09

God morgon folket.

Vi har överlevt denna helg. På fredags morgon möttes jag av en utslagen kille i sängen. Stackaen käktes från kl 22-08. Men tur så var allt över när jag komme hem  

direkt jag kom hem så städade jag toaletten mes skyddts utrustning, spritade alla handtag, kranar, ja i princip allt han kan ha tänkas tagit i.

Började pytsa i Micke cola och blåbärssoppa. 

la mig och sov i soffan och vaknade klockan ett då Micke komme upp och la sig i andra soffan. Jag dorg och lånade 6 filmer och så har ni hela helgen fram för er.

Vi har bara legat i soffan och sett film. Själv har jag mått lite ila men det har då inte blivit något av detta. Ni vet ju alla ,så fort någon har magsjuka så mår man illa av bara det.

Idag söndag och vi har städat bort hela helgen och just nu sitter vi bara och väntar på att kockan ska gå så vi får aa och hämta Rebecca på flyget.

Äntigen kommer hon hem till det snöiga Skellefteå.  

 



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards