Jag kan allt

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Isabella - 2 januari 2012 23:59

God kväll på er .....

Nu börjar vi detta år med en ny och fräch blogg. Visst var min front bild rolig? Gogglade på kuk och bilder och fick upp en massa stora ...! Men valden en lite mer diskret bild, men rolig tycker då jag  

Det snöar något så över jävligt ute just nu,så jag sitter och funderar på min stratigi i morogn på hur jag ska få ut bilen från snön? 

Förmodligen löser det sig med MYCKE möda ch stort besvär!!!! 

Nyåret var lugnt och bra. Vaknade dagen efter med INGEN bakfylla och minnet i behåll. Känndes faktiskt skönt måste jag säga.

Men det vart god mat och trevligt sällskap iallafall. Tack "mormor Kally" för all god mat.

Nu har jag funderat och funderat på detta nyårslöfte??   Jag vill verkligen inte lova det gammla vanliga som, banta, sluta röka, motionera. För jag vet att detta kommer inte att kunna hållas. Så jag har funderat på att lova något som jag kanske kan hålla.

Sluta röka ska jag göra under detta år och äta minder sötsaker MÅSTE jag göra.

Men jag tror jag ska försöka sluta skjuta saker framför mig ? Eller vad tror ni. Istället för att alltid tänka ...

-DEt där gör jag sen, så ska jag ta tag i dom direkt!! Tror det ska bli mitt löfte för detta år  

Och att jag ska läsa spanska minst 5 kvällar i veckan??? 

Så nu vet ni min löfte.

Idag har jag och Micke vinkat av våran enda dotter på flygt. För första gången reser hon iväg utan mamma och pappa . Tanken slog mig att snart kanske vi inte har någon dotter hemma! Nä inte snart kanske men om något år kanske hon vill gå i skola någon annan stanns eller efter gymnasiet så kanske hon flyttar.....

Blanda känslor för det men så är det ju här i livet.

Så nu har jag och Micke en vecka framför oss helt ensamma ! Vad ska vi hitta på??????

Ett lite konstanterande är det iallafall att det blir faktiskt lite tomt. tur jag har katten att plåga med kramar och pussar.

Nä nu ska jag kolla in tven en stund och sedan ska jag försöka goggla fram något riktigt gott recept till på lördag.

Snöiga kramar till er alla och hoppas ni vill vara med mig på bloggen ett år till

 

Ps. Nytt för i år är oxå att jag kommer att tilllåta komentarer, inte för att ni kommer att lägga komentarer men nu finns möjligheten om ni vill. 

 

  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards