Jag kan allt

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Isabella - 6 januari 2012 02:23

God natt på er alla.

Djävuls sjukan finns i mitt hus just nu, och den har slagit klorna om Micke. MAGSJUKA!!!!  

Han började redan vid 22 och håller tydligen ett stadigt grepp runt han. Tycker verkligen synd om Micke. Smsade med Micke nyss och han har tydligen spyt mer än 20 gånger redan. Usch vad jobbigt.

Mamma som man är kommer direkt "ta hand om" syndromen fram. Ena sidan av mig vill hem och hjälpa stackaren , men andra sidan är jag så himmla glad att jag är där jag är och slipper vara i detta kräk inferno   

Tråkigt att detta skit virus trädde fram just nu oxå. Detta är den enda lediga helg jag har innan jag åker till Chile och vi hade blivit bjudna till Molly och farfar i kväll och på lördag hade vi bjudit hem Mickes bror och hans tjej. Hade planerat västa menyn och längtade riktigt mycke, men inget att göra åt.

Om man ändå kunne hämnas på magsjukan...... men nä bara att härda ut.

  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards