Jag kan allt

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Isabella - 21 januari 2012 20:49

God kväll mina slöa läsare  

Här ber man om hjälp och har väl idag haft ca 50 läsare och bara 1 har lyckats hjälpa mig?? VA??  Nå ja klippningen kommer ni att få ha på erat samvete (om jag nu klipper mig) så tänk på det nu .

DAgen har varit som en vanlig jobbar dag. Kom hem jobbade hårt för att ni skulle få hjälpa mig och välja frilla. Tjatade på gumman att hon INTE kunde gå i tygskor på stan nu(tjurunge gjorde det en då) och tillråga på allt så skulle hon gå hem. Men NÄ det kunde man visst. La mig och vakande efter tolv av ett meddelande. Så här stod det

-SNÄLLA MAMMA KAN DU INTE HÄMTA MIG? JAG FRYSER!

Hahaha ond som jag är somnar jag om och tänker, det kanske lär henne till nästa gång. Vaknar igen vid halv två. Far och försöker få ut pengar på coop. Det går bara fint. Får just så pass ut en hundring. Men det hjälpte mig. Jag fick både ostkrokar,dricka och ett Buremål för det.

Lördag kvällen var räddad. Hem åt och sedan hockye och sedan drog vi till bollhallen för att se Rebecca spela fotboll. OCH nu på jobbet.

Så dagen har sprungit iväg och snart är det söndag.



Av Isabella - 21 januari 2012 10:00

Nu min läsare ska ni få ta del av mina frisyrer genom åren. Har suttit och titta på kort och tänkte hur böveln ska jag klippa mig eller ska jag klippa mig. Kanske jag ska spara ut håret. När jag tittar på kort ser jag att jag har haft en del olika frisyrer genom åren. Så nu tänkte jag att jag skulle fråga mina läsare vad NI tycker jag passar bäst i . Nu lägger jag upp fotona i ordning. Det örsta är nr 1 och så fortsätter det. Skulle vara tacksam om ni röstade nu på den frisyr som passar mig bäst.


 NR 1  Detta var när jag hade fott Oliver. En kort frilla

  

NR 2  Micke och mitt första år.

  

NR 3  Rebecca 1 vecka

     

NR 4  Rebecca 1 år

  

NR 5 Rebecca ca 2 år

  

NR 6 Rebecca ca 3 år

  

NR 7

  

NR 8

NR 9

   

NR 10

 

Det senaste är nu och jag funderar på nu om jag ska klippa mig eller spara ut. Vad tycker ni?

 

Av Isabella - 21 januari 2012 07:06

God morgon

Lördag idag och idag får man köpa lördagsgodis OM man har ett fungerande kort man kan hadla med   

Har jag det ?? NEJ det har jag inte.

Så Bella blir nog utan lödis idag.

Men igår tändes det ett lite hopp i mig. Jag ringde min bank, förklarade problemet och att jag åker på tisdagmorgon. Lilla snälla killen i andra sidan luren så då........

-Jag kommer att skicka ett nytt kort till dig just nu och jag HOPPAS att det kommer på måndag, men jag lovar ingenting. Men det brukar komma på måndagarna om vi skickar det på helgen.

Så kanske kanske kanske jag får ett nytt kort på måndag. Och det bästa är att jag kommer att ha samma kod. Tack killen på "länsförsäkringar" Kommer kortet på måndag kommer jag att utbringa en STOR fannfar till er och ni kommer verkligen att få min röst på årets bank!   

Idag ska jag sjkudsa Rebbe till stan för hon ska jobba lite åt fotbollslaget mellan 10-12 sedan har hon träning vid 16 och sedan match i kväll.

Nu har jag ett jobb och sköta så nu måste jag gå hej hej   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards