Jag kan allt

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Isabella - 3 juni 2012 19:33

tjenare bloggare,vänner och bloggen!

Hur har eran helg varit? Min har varit bra men lite hektisk. Men inte för att det har funits MÅSTEN, utan det är vi själva som har sett till att vi har haft att göra.

Men vad roligt vi har haft det.

Fredag natt jobbade jag så på lördags morgon komme jag hem vid halv nio. Vi tog ett snabbt beslut att vi skulle fara till Piteå   på loppis i "Bad husparken" Så in i bilen vi packade oss och for. Tyvärr så innan vi for kände jag att jag började må skit illa och var som orolig i magen. Så försäkerhets skull så tog jag med mig toa tulle OM jag skulle behöva ta in på skogkstoaletten. Turen i oturon behövade jag inte det, men mådde väl kanske inte riktigt bra på hela dagen.  Iallaflall så på loppisen hittade jag en sommar kläning och en skjorta. Allt detta för 35 kr  

sedan bar det av mot lunch. Micke tog befället och bestämde att vi skulle prova "TRE KRONOR" ! Resturangen ligger lite längre bort från Statoil inne i stan, men mer mot E-4an. Allså hur jävla gott var det inte. Jag beställde en oxfile rulle men bea sås. Den var gudomlig, MEN tyvärr mådde jag ju inte hundra så jag åt inte så himmla mycke. Micke beställde en pizza med grillspett på. Den var skit god den oxå och mycke mat var det.

    

Så med detta inlägg vill jag göra REKLAM för " Tre kronor" i Piteå. Vill ni äta goda pizzor och lite annars än dom vanliga, så åk dit, ni kommer inte att bli besvikna.

Efter matern drog vi hemmåt med undantag föra tt vi stannade på en loppis på vägen och då mina vänner hittade jag en sak till mitt struvjärn. Mycke roligt så nu kommer det att bli struvor framöver. Väl hemma trött som bara den blev det surströming till middag och sedan vart det film kväll! Jag som INTE sovit efter jobbet, kan ni ju gissa hur länge jag var vaken? Jo inte så länge.....

Jag såg första filmen som var "Svensson Svenssons"! Helt okej film (trots att jag inte gillar dom) och rätt bra att se när man är trött. Efter den slog vi igång "Stig Helmers nya film" HYR DEN INTE!!! Den sög RÖV!

Jag såg första 30 min sedan var det GOD NATT I MÖSSAN!

Idag söndag har vi hunnit med lite loppis och så har vi besökt en bondgårs i Lövånger/Lövvattnet som hade ko-utsläpp och så sålde dom kött och korv. När producerat är ju fan inte dumt, pluss att man få se hur djuren har det. På vägen hem skulle vi svänga in på en loppis men hittade inte dit, men iställe hamnade vi hos en tant som sålde hemma ägg. Så detta är dagen skörd på bra mat....

 

Väl hemm blev det lite "plankstek" så magarna sprack nästan. Sedanblev det kalas hos Loke 7 år

Lyx bara hela dagen lång allså....

Trevligt kväll mina vänner nu väntar finalen av BIGBROTHER!

HEJA HANNA J !



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards