Jag kan allt

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Isabella - 20 juni 2012 09:38

 

Ville bara kolla hur mycke folk som var intresserad och hur mycke mer människor som tittade in på min blogg för att det stod BRÖST!!! hahahahahahah

Av Isabella - 20 juni 2012 08:37

God morgon läsare!

Solen skiner ute men jag tror inte att den kommer att göra det hela dagen. Ser ut som det kommer att börja regna om någon timme.

Igår hände något som inte är likt mig. Låg här hemma i min lugnan ror och funderade på vad som skulle hända då in chef ringer mig. Jag svara och hon säger med glad röst

-Hej vill du inte komma till mig idag???

MEN FÖRBANNAT!!!!

Jag hade glömt att jag hade ett medarbetarsamtal kl 9. Så jag hoppade upp ur sängen med ett jätte skutt och slet på mig kläderna och drog!   

Tur man har en snäll chef som har översikt. Men detta är inte likt mig att missa sådant hära, dessutom blir jag själv otroligt förbaskade på människor som inte kommer i tid om man har bestämt en tid, jag tycker det är respektlöst att inte respekteras andras tid.   

Iallfall så bad jag giviet vis om ursäkt, och mötet blev av. Sedan begav jag mig hem i fullfart för att påbörja mitt verkliga uppdrag. BAKNING!

Så nu är dom klara för matchen på söndag!

Nu till det kvinnliga. Under två veckors tid har min mens varit borta?? Ja helt försvunnen.....ho hoooo

Jag har givetvis inte vart särskilt oroligt för att jag är med barn(jag är steriliserad) men jag har funderat på riktigt vart den varit och vad som har försenat den?? Under  alla mina år som kvinna har jag ALLTID haft en regelbunden och jämn mens! Jag kan nog räkna på två händer dom gånger den har varit försenad.   

Men iallfall så igår kväll känndes det som det var dax och japp det var det....

Tacka gudaran för att den kom och att man ser att kroppen fungerar som den ska.

Hade ju utlovat lite bilder från festen i helgen och nu har jag tagit mig i kragen och fört över dom så här har ni dom .......

       


På lördagen var vi på loppis en sväng och kolla vad vi hittade då!

 

Man kaske skulle skicka ut Rebecca på sommar jobb?


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards