Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 17 november 2014

Det är ett krig här !

Av Isabella - 17 november 2014 08:29

God morgon på er

Idag är det måndag och jag vaknade med ett ryck, när någon försökte borra sig in i huset    Inte fär att jag inte visste att detta skulle hända idag. Dom håller nämligen på att byta ut HELA fasaden på vårat hus. Vi ska få nya fönster, nya dörrar och vikommer att få en grå och vit fasad. Det kommer att bli SUPER JÄVLA snyggt när det är klart och jag längtar verkligen tills allt är klart. Men just nu lever det om så om någon försöker bryta sig igen fasade med kofot !

Tussan är livrädd och har gömt sig under sängen, hon morrar och små fräser ibland och tänker förmodligen att det är världskrig   

Igår vart det ett hastigt uppvakande efter jag bloggat er. Satt här i min lugna ror och tänkte att nu ska jag gå till tvättstugan , då telefonen ringde och dom behövde hjälp på jobbet. När man lix var vaken så ställde jag givetvis upp och for direkt. Så igår vart det ett riktigt lång pass från 7-21. Det är ju en himmelens tur att man har riktigt roliga kollegor så tiden bara springer iväg ! Allt gick himmelens bra, men mot 19 tidn kännde man att man var mör. Skyndade hem hoppade in i den otroligt rena och glänsande duschen, duschade och hoppade i säng med en gång. Tor jag somnade på 1 micro sekund.

Lite snopet kanske för Micke då han trodde kanske att frugan var på för lite vuxet mys   Men även han fattade galoppen när jag vände ryggen till och började yr prata om allt som inte hörde stunden till   

Idag när jag klev upp hade han varit så snäll att dra för alla persiener över allt så att bygg killarna inte skulle behöva se en naken mullig kvinna springa runt och leta bh   

Nu idag jobbar jag 12-21 (kväll igen blir fan tokig) så jag ska fixa lite här hemma och sedan dra mig mot jobbet.

Hoppla polle nu drar jag vidare med ett lite känsligare inlägg!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards