Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 23 mars 2015

Galej på bild

Av Isabella - 23 mars 2015 08:18

God morgon alla läsare   

Herre gud vad tiden springer iväg. Snart är påsken här och man ska måsta springa runt som yra höns och leta påskägg med godis i. Och sedan ska man måste äta en påskmiddag, känns sig skit mätt och trycka massa godis. Fan vad vi har detr jobbigt i Sverige   

Helgen har varit en annorlunda men väldigt trevlig helg och jag har laddat lite energi och lite fetta!

Vi har varit i Piteå med Mickes pappa Kalle och hans hela familj.

Vi vart 14 st och oj vad trevligt. Vi började lördagen med lite strö shopping på Dollar Store och sedan drog vi till "Sunes" och skulle äta en satans god hamburgare. Alla säger ju att dom har så HIMMLA goda burkare ??    Alla som säger det tycker jag ska fara till Krysset i stan och köpa en Bureburgare. Behöver nog inte säga mer om detta.

Sedan bar det av mot Pitehavsbads hotellet.

 

Jag började helgen med ett mindre tränings pass på deras "old stayl" gym    Sedan tog jag på mig super bikinin och letade upp Micke och Rebbe i badet.

Det vart bubbel, en öl i baren och trevligheter med Steffe och Lollo och barnen.

Sedan gjorde vi oss i ordning och jag lyckades loka mitt hela hår själv, men inte utan att ha onti som fan i armarna ska ni veta.

Vi började firandet av Mollys 70 års dag på deras hotell rum med bubbel skål och en massa små plock. Lte fota tagning på familjer, Sedan gick vi ner till baren i väntan på att resturangen skulle öppna.

   

Tyvärr hade den showen vi bokat för tydligen mystiskt avslutas och Kalle hade fått förra veckan veta att det kommer att bli en anna show. En show med Frank Sinatras låtar   

Dom som sjön, sjöng ju verkligen bra, hur kan man välja denna musik stil när man först utlovat lite rock/pop. DEt var ju inte alls samma drag. Sedan var det lovat buffe, mendet vart det inte heller. Tre rätters middag med en god men lite förrätt, en minder dog varmrätt och en god efterrätt men mycket liten.

Men allt var helt okej för mig för vi hade det så himmla roliget endå. Alla var uppklädda vi skrattade och när man inte träffas så mycket alls annars så blir det extra roligt. Så att maten inte var top ten gör inget, det var en mycket trevlig kväll.

Dagen efter så fikade vi alla en enorm frukost och den ska man då fan inte klaga på. Dom har jävlart allt där. Så alla matade mat och sedan rullade vi upp och vilade innan golf tuneringen drog i gång.

Vi var nämligen och spelade mini inne golf allihop.

Det var blodigt allvar ska ni veta (mellan bröder och fader), och vem tror ni van. . . . .

Nää inte då jag, men jag kan tänka mig att det var Kalle (farfar allså) för han hade mycket få slag och det uprepade Micke ett så där 1000 tals gånger i mitt öra.   

  

Efter detta började vi hem resan mot Skellhell och vi stoppade i Jävre för att äta på MD:s resturang   


Håll detta i minnet nu . . . MD:s i Jävre !!

Åker ni förbi där så MÅSTE ni stanna och äta. Allså jag har inte ätit godare mat. Alla vi som åt sa det ungefär smtidig med amt fulla munnaren. HELVETE vad god mat dom gör. Micke åt pizza, jag en pizza rulle, Rebbe skrovmåll, farfar skrovmål och Axel sallad. Så vi hade olika rätter och ALLA sa samma sak att det var det godaste dom ätit. Så har ni vägarna förbi så STANNA FÖR BÖVELN  och ät.

Nu vänner ska jag klä mig baka och sedan kanske fixla lite middag till mig själv.

Sedan får jag inte glömma att säga att min hjärna funkade inte i helgen så rökningen var igång i lördags. Att berätta om misslyckande  är ju aldrig roligt men jag gör det en då.

Kram på er alla så hörs vi sedan !

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards