Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Går kvällen med Oriflame

Av Isabella - 26 mars 2010 07:25

Vad ska man säga. Igår hade min vän Jessica bjudit med mig på en Oriflame kväll, och i sin tur hade ju blivit bjuden av en bekant som säljer dessa produkter.

Mötet började vi sju tiden och man måste väl säga att vi kanske var en aning tidiga. Men men det var ganska mycke folk till slut och vi var kanske en ca 14 st.

Träffade min arbetskamrat Roliga Moa som jag nu mera kallar henne.   

Det började med att vi satte oss ner vid ett stort bord som var upp dukat med massor av olika produkter. Sedan vart det en lite perssentation av dom som skulle hålla i möttet och så skulle vi själva oxå säga vårat namn.... konstigt !!????

  

Sedan så kännde ju den ena kvinna Roliga Moa tydligen....hahah det var så att kvinnan hade haft Roliga Moa i skolan förr LÄNGESEN.... fast inte så längesen hon är bara 21 Roliga Moa.

Så här löd typ samtalet

Kvinnan: Hej Moa du känner inte igen mig eller????

Roliga Moa: ÖÖÖHHH nnäää jag tor inte det?

Kvinna: Ja men jag hade dig i skolan någon gång för lägesen.....

Roliga Moa: Ja ha ..... åå vad lägesen...... vad stor du har blivit!!!!


HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHHASHHAHAHAHAHAH  

Så jävla roligt hon är. Alla fattade ju att hon menade att det var längesen ,men det lät ju så himla dumt och roligt på ett sådant möte där man går dit för att bli lite snyggare och vackare.....

Nä Rolige Moa ska hon få heta nu.

Sedan började mötet. Jag måste få säga en sak om man ska vara en negativ kärring......

  

Det var tre kvinnor som höll i det där. En hon var som någon typ av chef. Det var hon som skulle hålla i det där mötet...Men för guds skull kvinna gå och läs på om produkterna. Du kunde ju inte ett skit och att stå där frame och staka sig fram och ta sina undersåtar till hjälp kan ju inte vara roligt. Nääässsii oproffsigt tycker jag. INTE en bra kurs kväll. Sedan visst är det lite sekt varning på dessa klubbar...??+Min egen uppfattning. Dom visade i katalogen en kräm som dom påstår att man lyfter brösten ca 3 cm om man smörjer flitigt...ahhahaha och en kräm som man får plattare mage av...hahahahha

Om det verkligen skulle fungera så skulle ju ingen behöva vara fet????

Nä tror inte riktigt på erat snack , men det ska ju vara folk som gör det oxå.

Iallfall så beställde jag en ögon skugga till mig själv och så funderade jag på en parfym till Micke men det var inget till han..... 

  

 
 
Moa!

Moa!

26 mars 2010 16:26

Jihoo! Bra att du har nåt att skratta åt Bella :P
Jag fnissade åt den där tutt-krämen. Ofta att jag skulle få perky tits av en kräm :/

http://www.moalundmark.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards