Jag kan allt

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Isabella - 26 mars 2010 21:02

Idag har det inte hänt mycke, nästan så lite så jag funderar över om jag verkligen har något att skriva om.  

Satt vi datorn till kl 10 tror jag oc hsedan for jag upp och fikade och satte mig vi datorn igen. Har haft ont i huvudet på sissta tiden, fattar inte rikigt varför det blir så. Men sen vi halv två förljde jag mamma till Bilbolaget och fixade en grej på hennes bil, inte jag då med dom. Efter det var det en snabb handling och edan hem och stöka bort och börja med maten.  

Idag vart det pizza till middag, hemma gjord..mmuummsss vad gott.

Efter den så la vi oss i sängen allihop och snackade och jag somnade en stund. Skönt för jag jobbar i natt. Efter det så vaknade jag med ett ryck av at Micke skrek av lycka att SAIK gjorde ett mål så då pallrade jag mig upp för att se lite hocky innan jag for och här är jag nu på jobbet.

Imorgon får jag hämtning här på jobbet när jag slutar för då bär det iväg mot Haparanda och sedan över till Finland och kolla in något isslott som ska ligga där. Kommer att komma bilder från det på söndag kanske...

Puss på er så hörs vi sen 

Av Isabella - 26 mars 2010 07:25

Vad ska man säga. Igår hade min vän Jessica bjudit med mig på en Oriflame kväll, och i sin tur hade ju blivit bjuden av en bekant som säljer dessa produkter.

Mötet började vi sju tiden och man måste väl säga att vi kanske var en aning tidiga. Men men det var ganska mycke folk till slut och vi var kanske en ca 14 st.

Träffade min arbetskamrat Roliga Moa som jag nu mera kallar henne.   

Det började med att vi satte oss ner vid ett stort bord som var upp dukat med massor av olika produkter. Sedan vart det en lite perssentation av dom som skulle hålla i möttet och så skulle vi själva oxå säga vårat namn.... konstigt !!????

  

Sedan så kännde ju den ena kvinna Roliga Moa tydligen....hahah det var så att kvinnan hade haft Roliga Moa i skolan förr LÄNGESEN.... fast inte så längesen hon är bara 21 Roliga Moa.

Så här löd typ samtalet

Kvinnan: Hej Moa du känner inte igen mig eller????

Roliga Moa: ÖÖÖHHH nnäää jag tor inte det?

Kvinna: Ja men jag hade dig i skolan någon gång för lägesen.....

Roliga Moa: Ja ha ..... åå vad lägesen...... vad stor du har blivit!!!!


HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHHASHHAHAHAHAHAH  

Så jävla roligt hon är. Alla fattade ju att hon menade att det var längesen ,men det lät ju så himla dumt och roligt på ett sådant möte där man går dit för att bli lite snyggare och vackare.....

Nä Rolige Moa ska hon få heta nu.

Sedan började mötet. Jag måste få säga en sak om man ska vara en negativ kärring......

  

Det var tre kvinnor som höll i det där. En hon var som någon typ av chef. Det var hon som skulle hålla i det där mötet...Men för guds skull kvinna gå och läs på om produkterna. Du kunde ju inte ett skit och att stå där frame och staka sig fram och ta sina undersåtar till hjälp kan ju inte vara roligt. Nääässsii oproffsigt tycker jag. INTE en bra kurs kväll. Sedan visst är det lite sekt varning på dessa klubbar...??+Min egen uppfattning. Dom visade i katalogen en kräm som dom påstår att man lyfter brösten ca 3 cm om man smörjer flitigt...ahhahaha och en kräm som man får plattare mage av...hahahahha

Om det verkligen skulle fungera så skulle ju ingen behöva vara fet????

Nä tror inte riktigt på erat snack , men det ska ju vara folk som gör det oxå.

Iallfall så beställde jag en ögon skugga till mig själv och så funderade jag på en parfym till Micke men det var inget till han..... 

  

Av Isabella - 26 mars 2010 07:00

Ja har nu igår  fått brev från adoptioncentrum. Det är lika spännande varje gång jag får höra nått.   

Just nu så har jag ju gått runt och väntat på att vi ska få kontakt med min mor i Chile igen. Kontakten har ju varit btyten efter jordbävingen. Och det sissta jag visste var att hon hade fått veta att jag sökte henne.

Sen har det varit dött därifrån. Tror ni man håller på bli galen eller   

Efter det så skickade jag ner frågan , om hon ville träffa mig. Men har ju inte fått något svar. Men igår kom det ett tecken från Chile genom min kontakt i Stockholm.

Iallfall så berättade dom att dom överräck brevet jag skicka den och att hon blivit mycke rörd över det. Sen hade hon tydligen lovat att hon skulle prata med mina syskon om att jag finns och att jag söker efter dom, plus att hon hade sakt att hon skulle skriva ett brev till mig , så det är väl bara att vänta.

Allt var ju positivt. Hon kommer att vilja träffa mig för annars så hade hon nog inte berättat för mina syskon. Så nu återstår bara att boka en resa och fara snart.......  

Det ända som var negativt i det hela var att hon kunde inte säga om det var före eller efter jordbävningen dom hade haft kontakt med min mamma. Och det är ju ganska vesentligt för oss att veta.

Man vet ju aldrig om det var före kanske ett brev tar en evighet att skicka hit. Men men vad göra men jag tror jag ska börja klla runt på lite resor snart. Vill bara fara NNNUUUU!!!

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards