Jag kan allt

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Isabella - 10 mars 2010 12:30

Ja visst klarade jag göra det jag tänkte i morse. Skrivit matlista,handlat och tränart före lunch. Efter träningen är ju duschen det bästa som finns. Men vad fan hände jo jag hade ju glömt handuken..!!!  

Blir så irri på mig själv. Sedan hem och släpa in maten som var tung som tusan. Ta mig en lite lunch och sedan en dusch. Packa upp maten. Sen fick jag visst mer att göra. Mamma hade sakt till Ove (som ligger på lassa just nu) att jag skulle komma och hälsa på han!!! Visst skulle ha gjort det men inte idag hadejag tänkt....jag hade ju tänkt sova nu på eftermiddagen en stund......  Man vill ju inte göra lille Ove besviken när han bad mig köpa expressen , så det är väl bara att fara.

Måste väl hämta hem Rebecca oxå lix när man är ute och åker.

Så vilan får vänta till någon annan gång.

Nä ska åka nu så vi får höras sen....


NEJ FÖRESTEN JAG HAR JU GLÖMT BERÄTTA EN GREJ....

-Jo nä jag var på coop och hade handlat klart så kom jag ut på parkeringen. Stod och lastade in påsarna i bilen (våran gammla 360 volvo) då det kommer en äldre karl fram och frågar om det är min bil.

Han: Hej är det din bil?

Jag: Jo det är de..?

Han: Vad fin den är!!

Jag: Ja den börjar bli lite rostig men den går bara bra.....!

Han: Ja du jag har en volvo s80 jag....tror du att du skulle vilja bli ihop med mig????

Jag: Nä tyvärr jag är redan gift och lycklig så tyvärr....!

Han: Ja men om du ändrar dig så vet du att jag finns....

Jag : Ja men du då vet jag......hahahaha vilken lustig kurre....

Man undrar ju om han ville vara ihop med mig för BILEN eller mig....kommer nog alldrig att få veta heller....hahahhaha

Av Isabella - 10 mars 2010 08:28

Ja nu har jag skrivit ihop en lista för två veckor.

Förr gjorde jag ich Micke för en månad men ideérna tar som slut. Så nu ändra vi så vi handlar två gånger i månade. Både frukt och grönt blir nog mer frächt då oxå. Så här kommer det vad vi ska äta under två veckor.


V11

Mån:Palt

Tis:Köttsoppa och klimp

Ons:Varmamackor

Tor:Korvrulle med tunnbröd och mos

Fre:Rullader och klyftpotatis

Lör: Blir det resturang men Stina och Nicke...jippiii

Sön:Kall kycklingröra i tortillabröd.


V12

Mån:Köttfärsås och spagetti

Tis:Ska jag ha främande kanske så vi får se vad det blir.

Ons:Kotletter och potatis

Tor:Våfflor

Fre:Blodpudding

Lör:Pizza hemma gjord.

Sön: Ny handling......

Nu bra att åka och handla och sedan till 360 ....ha det bra mina vänner vi syns ikväll eller i natt....  

Av Isabella - 10 mars 2010 07:37

Idag ska jag göra det. Allt jag tänker nu på morgonen. Fasen varje morgon jag vaknar så har jag massa saker i huvudet jag tänker att jag ska göra, men sedan slår lattarmen till och det blir bara hälften gjort. Så nu när jag vaknade tänkte jag...

Jo idag ska jag träna, handla och bara vila för jag jobbar inatt.

Och det kan ju inte vara så svårt att hinna. Först nu ska jag skriva en mat lista och sedan fara och ahndla och sedan träna och hem för lunch. Tänkte hinna allt föra lunch om det går.  

Känner att jag just nu har så mycke saker som ligger efter som jag skulle ha gjort och jag får som inte tummen ur röven och göra det men nu ska jag ta mig i kragen och göra det.

Men en sak kan vi vara överäns om att om jag sitter här och babblar så blir det då ingenting gjort. Så nu mina vänner avböjer jag och beger mig DRIKT TILL MAT LISTAN....

Pöss på er alla och snart kommer det mer bilder till er.  

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards