Jag kan allt

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Isabella - 11 mars 2010 23:09

Ja idag har jag inte sovit mycke, men som vanligt kan jag inte skylla på någon annan än mig själv.....så fy fan vad sämst jag är....  

Komme hem vid i morse och la mig i sängen och kollade in Spårlöst på datorn. Som vanligt så vart man ju tvungen att flänna en skvätt eller två.   

Och hipps vipp innana jag visste ordet av så var kl 11 och jag hade inte sovit en minut. Ja dum som man är.....

Men la mig till rätta och somnade och sov fram till halv två. Då kröp det i kroppen och jag kännde jag var tvungen att göra något.

Så jag klev upp städade och fixade. Dammsög och dammtorkade. Sedan var det dax för att börja med middag. Idag vart det pannerad torskfile och kokt potatis med citronsås.   

Efter middagen har det inte hänt så speciellt mycke. Skulle få börja lite senare ikväll ,för attjag skulle se hockyn , men det gick då så jävla dåligt att jag for då samma tid som vanligt...skit hocky.....  

Nä nu på jobbet och känner mig lite irri och lite less. Men jag vet vad det beror på. Jo jag har idag försökt att bra ner på sockret och jag måst medge att ajg känner ett stor begär.....  

Men jag ska lyckas...ta med fan jag ger mig inte....

Nä nu får ni sova så gott ni kan och så hörs vi sen. Kram kram på er

Av Isabella - 11 mars 2010 06:32

Ja då har man gjort sin första natt. skönt. Det enda negativaär att man skulle ha haft med sig bikini. Inter föra att vi badar på nätterna men det är som en jävla bastu i det rum vi sitter....ja ja ska tänka på det ikväll när jag åker hit. Tror jag lämnar den hemma....  

Men jag ska tänka på det. Idag blir det ingenting för mig. Ska slå av telefonen och sedan bara slappa. Jag har fått order från Micke nu. Så här stod det i smset.

Godmorgon frun. Nu kör du försiktigt hem och så sover du ordentligt idag. Puss jag älskar dig.

Ja så nu måste jag göra det...hahahah  

Sedan vet jag inte vad som händer ikväll. Förutom att jag jobbar. Jag ska fråga m jag får komma lite senare så jag kan se hockyn hemma, det är ju spännande just nu. Nä ska packa ihop nu så vi hörs sen kram på er alla glada.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards