Jag kan allt

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Isabella - 16 mars 2010 21:06

Idag när jag kom hem så tänkte jag att jag är vaken  en lite stund för jag vill kunna lägga mig efter middagen och sova. Tänkte ju att om jag sover en lite stund på förmiddagen och en lite stund på eftermiddagen så skulle det bli bra.

Så jag var vaken en stund och somnade väl kring halv elva i soffan....skönt....  

Klev väl upp kring just efter två och pratade en lite stund med Micke i telefonen och sedan for jag och handlade lite mjölk,sallad,bröd och en dricka.

Väl hemma igen så komme Micke hem tidigare och Rebecca komme hem i en rasades fart.....in stormades och anfådd förklarade hon att hon hade en extra träning i fotboll i det nya fottbolls hallen på Norvalla kl 16.00

  

Oj oj oj då vad tur sa jag att jag inte börjat med maten då. Så det var bara att göra oss klara och sedan åka upp till den nya hallen. Men gud vad fint det var och varmt där inne. Tänk om dom skulle få en tränings tid där inne ,vad roligt..men som vanligt så har inte tjejor så stor chans att få en bra tid utan då får dom ta det som blir över och då blir det natte tid.......  

Lite strulit var det när vi komme dit, för hon skulle träna med -97 och någon misstag hade gjort så hallen var redan upptagen. Men tränaren tjatade tills sig sin plats så dom fick träna tillslut på halva plan.

Vi stannade en lite stund, men sedan for vi hem för att göra middagen för hon hade ju taekwondo idag med kl 19. Så när hon kom hem så åt hon och bytte bara träningskläder och for vidare på nästa träning....  

Måste säga att hon är fan skit duktig som tränar så mycke som hon gör, och det är ALDRIG man hör hon säga ...jag vill inte idag eller att hon inte orkar.... du är mycket duktig gumman och vi älskar dig....

Efter middagen som vart lite sen nu la jag ,ig och skulle sova, men inte var det lika lätt som igår....men jag somnade en stund och nu är  jag tillbaka på jobbet....

Av Isabella - 16 mars 2010 05:54

Jo har nu varit vaken hela natten. IDAG kommer jag att sova hela dagen hoppas jag   

Sedan får vi väl se vad dagen bjuder på. Men tydligen att sova på kvällen vart man riktigt pigg av. Rebecca har lång dag idag på skolan så man är själv fram till kl 15.30 tiden. Idag hoppas jag oxå att Micke jobbar sissta dagen. För om han gör det så kanske det bli hundspan till veckan.  

Nä nu ska jag ta och göra lite rätt för pengarna man tjänar så vi hörs sen....

Idag stänger jag av telefonen.....så att ni vet.

Av Isabella - 16 mars 2010 01:04

Hej nu har jag tagit mig i kragen och gjort lite nya färger. Vad tycker ni?

Har funderat på detta länge nu och nu gjorde jag det. DAgen som denna har jag varit ute i det kalla vädret.   

Visst är det konstigt att man vänjer sig så himmla fort med att det har blivit varmare. Nu idag har det inte varit mer än ca -13 men nog f-n frys jag när jag var ute.

Iallafall så idag har jag ju varit ute med min lilla vän Jessica. Vi käkade lunch och sedan for vi ut och fotade lite. Vi var i bonstan och fotad. Jag var på jakt efter en lite fågel, men tusan vad som är skygga och snabba...  

Men tillslut fick jag en på bild. Sedan på våran lilla promenad så hittade vi VÄRLDENS största ljusstake....Nu ser den inte så himmla stor ut här på bilden men den var fan stor, mycke större än mig....hahahah kolla!!!!

  

Jag kanske när är lika lång som den förta staken till vänster tills det vita börjar. Va...vart har man hittat en sådan?

Vad man ser grejor bara man är ute lite. Till min fågel nu som jag äntligen fick på bild nu.

  

Ja lite närmar kunnde jag kanske ha gått...men men bättre lycka nästa gång. Efter våran lilla tripp så for vi hem till mig och skulle försöka bränna ett program jag har, men vi lyckades inte. så nu får jag se till att min duktiga man kanske vill hjälpa mig lite, får väll gulla extra mycke med han.  

Efter två tiden for Jessica för hon skulle och jobba och jag la mig faktiskt i soffan och vilade. Skönt. Lagade ingen mat heller idag för vi hade så mycke rester som vi åt upp. så rent sakt så hade jag en riktigt slappar dag och det var skönt. Efter jag ätit mina rester så la jag mig IGEN i offan och samnade. Och hör av häpnad så sov jag ända fram tills jag skulle fara till jobbet...VA !!!! Kändes otroligt bra. så jag är pigg och allert just nu.

    

Nä nu blir det att surfa runt lite och sedan kolla in det helt jävla värdelösa skit som går på tv....ursäkta mitt ord val men man blir ju lite less....

Sov gott nu alla glada bloggläsare så hös vi en anna dag eller kanske idag....PÖSSS PÅ ER  


 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards