Jag kan allt

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Isabella - 25 mars 2010 11:09

Bjuder på dom här bilderna.....

  

  

Av Isabella - 25 mars 2010 08:08

Hej hej på er alla.

Nu har det gått två dagar sen jag skrev sisst. Har väl inte direkt kännt att jag har kunnat skriva något. Här har det varit som vanligt tror jag. I går var det tänkt vi skulle fara till Umeå. Jag hade lovat mamma att följa med henne och göra någon undersökning. Men så vart inte fallet. hon hade tydligen ont i magen så det vart inställt. så igår vart det en sväng på stan.

Tänkte ju att jag skulle köpa ett par byxor som jag kollat in länge, men konstig när jag handlar så blir det alltid dyrare än vad jag tänkt mig.  

Först så var jag på Kapphal och hittade en ny bh på rean. så jälvklart ville jag ju ha matchandet trosor till oxå. Sen hittade jag ju dom där byxorna jag ville ha, tydligen var det hundra kronor rabatt för dom just denna vecka så jag tänkte jag slår till, billigt och bra. Men när hon slagit in sakerna så vart det 467 kr....VA   

Jag hade tänkt mig krin tre hundra......

Men jag är så himla dålig på att räkan. Sendan tänkte jag att jag ville ju ha en matchande tröja till oxå. så då var jag på Cubus och hittade på rean ett linne och en tröja för 173 kr. så nu är det färdigt shopat för min del. Ska ta bilder sen får ni se mina fina nya kläder. Idag ska jag inte göra ett skit tror jag. Jag jag försöka rensa gaderoben som jag har tänkt i flera veckor och sedan plocka bort lite här hemma.  

Idag är det VÅFFLANS DAG och här ska det serveras våfflor. Re becca kommer att bli så glad, hon älskar väfflor. Nä nu ska jag klä  mig och sedan hör jag väl av mig om vad som händer.

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards