Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

Blodtörstiga små jävlar

Av Isabella - 13 juni 2010 00:09

Ja dagen började med action när jag kom hem. Jo förstår ni då stog polisbilen utan för vårat hus??!!   Occh man kan ju inte säga att man inte är nyfiken. Till och med Micke var vaken och satt på balkongen och kollade vad som på gick. Bilen var tom och det tog en jävla tid innan dom kom ut från en lägehet....  Vet inte riktigt vad som har hänt men dom tog då med sig våran granne. Så när dramattiken var över (som igentligen inte var någon dramatik) så bestämde vi åker ner till stugan och klipper gräset. Så att så vart det. ÅÅÅÅ vad gräs det fanns och långt hade det hunnit bli oxå.Och en jävla massa mydd har då kommit fram. Tur Micke fick låna åkergräsklipparen av sin mor, så vi hjälptes åt. Han på den och jag gick med den vanliga och fin pussade det sissta.   Sammarbete kallas det mina vänner...hihihih Vi har ju pratat ett tag om att sälja stugan, men gud vad jag längtade dit nu när vi var där, så till helgen gör vi premiär och stannar hela helgen. Sköt ska det bli att komma ut på landet ett tag och andas. Innan vi gjort allt vi skulle och kommit oss hem så var kl 13 och jag var GANSKA trött kan jag lova er. Så jag kryp ner i sängen och Micke for på stan. gud vad skönt det var. Jag lyckades sova ända fram till halv sex. God vad skönt det var och middag på bordet när jag klev upp  Toppen toppen med en man som ser till att saker blir gjort. Sedan efter middagen vart det bara att ligga i sängen och mysa till jag for på jobbet. Så här är jag nu och filisoferar som bara den. Var nyss ut och skulle röka...och vad händer????  Jo jag håller på att falla ihjäl mig i trappen.... Som en otömlig kossa lyckas jag ta i mig och stoppa att jag faller i hela förbaska trappen,så jag rammlade bara i halva. Nu gick dettta ganska bra men jag ont i tån....

Man är ju inte så himmla smidig kan jag säga er.Kanske det var gud som ville straffa mig för att jag röker eller nått...??? Vad tror ni? Nä nu ska jag se lite tv  och bara ta det lungt. Kram på er alla goa läsare och hoppas ni har haft en  bra dag ni med.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards