Jag kan allt

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Isabella - 1 juni 2010 10:48

Jag ska verkligen hälsa Rebbe från dig. Hon saknar dig och hoppas du kommer upp i sommar så ni får träffas. Kanske du kan komma hit och vara här några dagar om du vill. Häsla mamma och Christer och små syskorna från oss här uppe i norrland.

Kram på dig Amanda

Av Isabella - 1 juni 2010 10:38

Japp nu kommer den bilden som vi har väntat på. Jag har ju lovat att jag skulle lägga ut en bild på min nya frilla, men det har inte bara blivit. Men nu har jag fixat ett kort på det. Fasen det är inte lätt att ta kort på sig sjäv. Men ni får hålla till goda. Här är den frillan 2010 in the summer.....  

  

Japp så nu var det gjort. Idag har det inte hänt så himmla mycke. Rebbe var ju hemma igår efter nattens magsjuka. Men idag är hon tillbaka till skolan. Själv så ska jag fara in till stan med Mia och äta lite lunch och kolla in en present till Loke. Fan vad svårt det är med pressenter. Men men jag hittar väl alltid på något. Jag har ju oxå lovat er att jag skulle visa vad Micke bjöd på, på morsdag. Här kommer det.

Det är ju då strutsfiler med klyftpotatis och vitlöks grädde som sås. Det var jätte gott. Strutsen smakar som nötkött nästan.

  

Sedan hade han oxå gjort en god sallad till. Med hjärtan den oxå. Det kunde man väl inte tro för 10 år sen att han skulle börja göra hjärtan av maten...hahahahah han är så gullig och snäll.

  

Nä nu ska jag göra mig klar för snart kommer kanske Mia och vi ska ta en promenad in till stan. Har redan hunnit vara ute på en lite mindre promenad i dag med pappas hund Mimmi. Vi är hundvakt just nu för dom är i Turkiet.

Kram på er alla så hörs vi sen.....puss på rumpan  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards