Jag kan allt

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Isabella - 17 juni 2010 14:55

Ja jag måste städa bort lite och förbereda för maten vi ska äta ......men jag vill inte det     Tycker det är tråkigt som bara den. Kan ingen vänligt själ bara hjälpa mig med allt och sedan kanske lag  maten oxå...??? Har nyss kommit hem från att jag har skjudsat Rebecca till Bergsbynkiosken. Klassen skulle dit och äta glass. Men hon ka ju inte cykla än med handleden, så jag har skjusat henne...tror ni hon var lessen för att hon INTE kunde cykla...  ööhhh NÄ DET VAR HON INTE....hahaha

Nä nu måste jag göra detta innan jag somnar i soffan.....

 

Av Isabella - 17 juni 2010 09:52

Ja då har jag varit och dejtat min gammle vapendragare Nicke.B Kanske inte är så allvarligt som det låter men jag har då varit till han idag nu på morgonen. Och snäll som han är så fick jag en bit orre av han till våran frys...Tack Nicke nu har vi snart betat av alla  djur vi kan komma på.   

Fasen måste nog räkna upp allt vi har gjort. Men vi har säkert en massa saker kvar. Men ni kanske kan hjälpa mig och komma med ider. Får se nu....

1. Hare

2.Anka

3.val

4.Struts

5.alligator

6.oxfile

7.orre ( snart)

8.Rådjur (snart)

9.Häst

10.tonfisk

11.Lam

12.Vildsvin (snart)

13.Zebra ( tror vi åt det förra sommaren)

Tror det är allt vi har provar, sen har man ju ätit älg och ren , men ska man räkna det eller.  Ja vi får väl se. Midsommar närmmar sig och vad händer då?? Jag vet då inte vad vi ska göra men något hittar man väl på. Nä nu ska jag plocka bort lite och sedan kanske fara till stan och träffa Mia.

Så än en gång tack så hemskt mycke Nicke. 

Av Isabella - 17 juni 2010 07:03

Ja ha har jobbat nu en extra natt. Snart hem och göra någon nytta. DAgen ser ut att bli jätte bra med mycke sol. Rebecca har sissta skoldagen idag och den består tydligen av att äta klass på bergsbyns kiosken..hahahha  

Tur dom har. alla andra barn får cykla dit, och jag ska skjudsa henne dit. Kanske man tar sig en glass själv då? En kul glass...vad är inte godare än det??? Sedan idag tror jag att jag ska invänta solsidan och bara sola och ta det lungt. Kvällen blir det att fara till Innansjön och hälsa på svärmor. Så nu får ni ha det bra till vi syns nästa gång. Ska försöka ta lite kort i helgen så jag har något att visa upp till veckan.   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards