Jag kan allt

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Isabella - 16 juni 2010 14:09

Hej hej på er alla glada skitar. Idag är det onsdag. Igår jobbade jag fram till kl 21 och kom hem. Rengjorde Rebbes hand och arm och smörjde in den. Vi satt och snick snackade en stund sedan vi tio la vi oss.Jag och Micke låg och snackade om hur vi skulle börja spara pengar nu och hur mycke vi skulle vara tvungna att lägga undan. Fy fan det kommer nite att bli trevligt fram över här. Men vill man ha grejor är det bara att bita i det sura äppelt och ha tråkkigt fram tills det är färdig sparat. Iallfalla så förstår ni väl själva att just där vid kl 22.30 tiden började mullra högt som fan och heltplötsligt började ju allt skak....   Jag  som nu mera är en himmla berest kvinna och som har varit i jordskalvens land Chile förstod ju direkt vad som stod på...hahah  Ja sa direkt till Micke att det är ett jordskalv. Men han trodde först att dom hade sprängt någonstannsa...hahah nä sa jag det är ett skalv. Och mycke riktigt så var det ju det. Jag har idag varit inne på olika sidor och läst och om vi säger så här så tycker dom flesta det var coolt..??? Jag vet inte riktigt jag om det är så coolt ,när man har sett vilka otroliga krafer det kan ha och hur mycke det kan förstöra. Men visst nu är vi i Sverige och förhoppnings vis kommer det inte att bli större än detta  vi hade igår.

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards