Jag kan allt

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Isabella - 11 juni 2010 21:36

Ja det har jag varit på att skriv dom här två dagarn jag har varit ledig. Fy på mig och förlåt mig mina trogna läsare. Men det positiva är att jag har varit ute och gått endel med pappas hund somvi har haft i två veckor   

Men det har väl kanske inte hänt så där fruktans värt mycke dom här dagarn.

Dagarna flyter på och hipps vipps så kommer Micke och Rebbe hem och så är det kväll. Men igår var jag och uträttade lite viktiga saker på förmiddagen. Jag tog Mimmi med mig och gick strand prommenade in till stan. Gick förbi där jag TRODDE Micke var och jobbade på ett tak, ville ju se en skymt av den sexiga mannen i mitt liv i arbetskläder..hahah, men icket dom var inte där när jag passerade. Sedan gick jag in på Medborgarskolan och anmälde mig till en spanska kurs..så nu är det dax till hösten.  Hoppas bara jag inte är för dum för att lära mig ett språk. allså jag är verkligen inte så smart när det gäller att plugga. Jag hade önskat jag var ett läshuvud och att allt bara flöt in i skallen på mig....men tyvärr så måste jag slå in allt med våld  

Men det här är verkligen något JAG MÅSTE klara av,annars kan jag ju inte prata med min släkt. Efter jag annmält mig så gick jag med raska steg mot min brors jobb. Han har sakt att ha nska kanske bli uppsagd till höste och mamma och pappa och jag blir ju lite stresssad över det. För jobbet är det enda sociala nätverk han har och han lever verkligen för sitt jobb. Sen hade nog informationen inte kommit fram rätt. Iallfall så hade det låtit som att dom skulle skicka Rolf fast han hr varit där längs , så då gick jag dit för att prata med chefen och för att kolla vilket fack han hör till. Bara för att han är förstånds handikappad så får man inte göra som man vill och tro att han inte säger något. så lilla sysster var frame igen och skulle kolla upp hur allt låg till.....  som tur var så var det nite klart något och chefen hade bara förvarnat om att det kanske kunde inträffa. Så vi får väl se hur det blir.

Jag fick då iallfall en del saker uttredda.

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards