Jag kan allt

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Isabella - 4 juni 2010 04:08

Jag har börjat att på brev nu från min syster i Chile. DEt känns jätte roligt. Hon skriver på spanska och jag använder mig av översättnings pogramet  på googel. Det blir väl inte perfekt ser jag men man kan tyda ut vad dom vill ha fram.   Tänka sig vad teknigen kan föränkla en sådan här relation mellan två världar. Om inte internet hade funnis hade det ju varit mycke svårar att hålla kontakt när man bor på andra sidan jordklotet. Jag har ju hela tiden sakt att jag inte känner någon längtan att Jag och Micke har pratat fram och tillbaka om detta lite och vi har bestämt att nästa sommar ska vi ha sparat ihop pengar så att mamma och min bror kan komma hit. Jag har ställt frågan till dom nu så vi får se vad dom svarar.   Jag har oxå lovat att spela in en film på oss och skicka ner till dom så det måste jag väl ta mig i kragen och göra snart. Spanskakursen måste jag oxå ta och anmäla mig till för då kan jag ju ringa en gång i månade till som, det känns som man kommer lite mer nära dom om man får höra deras röster...  

  

 

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards