Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

Energin är utanför

Av Isabella - 27 oktober 2010 20:46

......min kropp nu. Jag har haft full fart hela dagen och inte sovit, tanken var att sova, MEN (det allti kommand men) så var jag tvungen fara på stan och göra bort några ärenden. Var hemma igen vi halv ett. åt lite lunch, plockade bort här hemma, skjudsade Rebbe till träning. Hem och äta, hämta tillbaka Rebbe, träna boxing, hem ta en dusch och här sitter jag nu och jag kan säga att jag är helt slut!!     Men på ett bra sätt. Känns skönt i kroppen och jag ska snrt gå till sängs. Faktiskt hände det något  roligt idag. Det händer inte ofta så passa på nu vänner och skratta. Jo på träningen var jag ju med Anette och i ett moment ska man springa runt i en ring och slå på varanddra gärnet. Vad händer då....hahahah Anette hon missar mitsen och råkar slå en tjej som faller bakåt   . Klant skalle hon....   Men visst kanske det inte var det roligaste ni hört men det var roligt när vi var där, för att Anette hon blev ju fan skit rädd och tänkte att nu jävlar åker jag på en retur smäll...hahah iallafall så pratade hon med tjejen när det slutade så det var ju lungt. Ja nu sitter man här och ska nu gå till min ensamna säng. Och kall är den oxå..... ingen som ligger och fiser..... ho ho ho ho ingen att prata med..... synd om mig!   Föresten har jag en sak till som jag fick reda på idag. Micke ringde i dag och var som lyrisk. Gissa vem som kommer på Sweden rock i sommar? Ja det finns ju bara ett svar på den fråga.... OZZY !!!! Å så glad han blev. Så nu får även jag se han för andra gången i mitt liv. Han är ju en legend iallafall.....   Därför avslutar jag med en ozzy låt som Micke valde till mig som vi spelade på vårt bröllop....

Sov gott på er   

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards