Jag kan allt

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Isabella - 2 februari 2012 16:58

.....Eller ska jag saga god kvall, for det ar val det hos er just nu. Idag torsdag och jag raknar ner dagarna for jag langtar verkligen hem nu till mitt liv. Min och mammas vistelse har i Cilhe har varit lugn!!! i alla bemarkelser. Jag maste nog be Micke kopa sittsarsplaster tills jag kommer hem, ar radd jag borjat utveckla det i rumpan snart. Vi har verkligen inte gjort nagot pa hela tiden. Kanns jobbigt och timmar blir sa himmla langa. Men det ar sa har dersas liv ser ut sa det ar bara att aceptera. Idag om vi har tur med vadret ska vi tydligen pa en show har i Curanilahe. Men vi har inte haft tur med vadret. I Santiago sa vart det skit varmt , men har hos mamma har vi haft regn, blast och lite sol. Det ar ju varmt men inte jatte varmt. Sa om ni forvantar er att jag ska vara brun kan ni glomma det direkt.....hahahah

Idag efter maten ska vi fara till ett stalle dar det finns mycke trad, och dar ska vi forsoka ta kort av oss allihop. Na nu ska jag ga till moder som sitter ute i den lilla sol som finns idag. Men hall till goda sa hors vi sen nar jag kommer hem till sverige.

Stor kram fran chile .......mamma halsar till alla hon kanner oxa! 



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards