Jag kan allt

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Isabella - 3 februari 2012 18:36

God dag min vanner. Nu har det hant en spannande sak. Igar nar vi skulle ta lite foton pa min familj gick vi upp till bergen efter en vag. Efter en stund borjade min bror snacka om att vi inte kunde ga langre for att det finns hundar dar borta. Jag fattade ratt snabbt att det var vakthundar och sa att vi stannar har. Vi borjade fota och fick en del bra bilder. Men plotsligt nar jag fotade min ena syrra sa sager hon..... hundarna hundarna. Jag vander mig om och ca 20-30 meter bort star det tre stora pittbulla och spanner ogonen i oss.   VAMOS VAMOS sager jag (betyder nu far vi) vi gar forsiktigt tillbaka, nar jag vander mig om efet nagra meter ser jag hur ena hunder har tankt borja attackera!!! Forbannat sa radd vi blir. Hundar av den typen har uppfostrade att attackera inte bara skramas. Men vi smyger vidare och han stannar upp.

Det var skit laskigt. Foton blev det iallfall sa nar jag komme hem ska jag fixa lite med dom sa far ni se sen.

Idag fredag har jag fordrivit dagen med att baka en smorgastarta. Nar jag och mamma var och handlade till den sa skulle vi forsoka hitta leverpastej. Men nej det fanns inte. Alla andra sorters pastej fanns utom den. Men vi tog skinpastej istallet, sa vi far se hur den samkar. Nu ska jag satta mig i solen en stund. Ni far ha det bra till nasta gang.

Kram    

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards