Jag kan allt

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Isabella - 21 februari 2012 20:38

Tjenare läsare  

Tisdag i dag och jag har spenderat pengar!! I hopp om att jag ska komma ett steg närmare att börja träna IGEN!!

Fan vad dålig jag är. Hade ju bestämt att när jag kom hem från Chile SKULLE jag börja träna ordentligt och sluta röka. Nu har tydligen bara en sak inträffat, och det är rökningen. Går faktiskt rikigt bra nu ,MEN jag måste säga denna rammsa minns en gång per dag fortfarande "jag ska ALDRIG mer röka i hela mitt liv" för att säga att inte suget finns är en stor jävla löngn.

Men Träningen har inte börjat riktigt än. Har  då skyllt på att jag inte får röka, Rebbe hade kalas och då vart det mycke tårta och skit, Micke har kalas till helgen och en massa fest och skit IGEN, pluss att Rebecca har taigt mina löpar skor så jag har inte haft några skor!! Visst är det ynkliga ursäkter. Men när jag tänker dom känns dom helt logiska  I lördag så höll mitt sluta rökan de på en skör tråd. Vi hade besök av farafar och Molly. Molly är farfars kvinna och jag och hon har verkligen trevlig ihop. Hon är som en lite guld gumma. Tillsaken hör att hon har hållit upp rökningen i typ tre månade och har verkligen varit SKIT duktig, MEN som alla vet som slutar röka börjar man stoppa saker i munnen ISTÄLLET och detta bidrar till en anning ökad vikt. Nu har denna lilla guld gumma gått upp lite i vikt ( men inte mycke för jag ser då inte det) och nu började vi diskutera. Hon menar på att hon helldre röker och är smal och snygg en rökfri och tjock. I mina öron låter det jävligt vettigt  

Precis så känner jag oxå, MEN sedan har hon oxå rätt i att jag är ju rätt ung än och har ju många år kvar, så för mig vore det bättre att sluta, men för henne som är gammal så kan hon lika gärna blossa på. Men iallfall så när vi började prata om detta så kännde jag verkligen som hon menade och täknkt för en sekund...JA NU SKITER JAG I DETTA !!!

Men ganska fort tog mitt koka jag över och drog tillbaka tanken.

Iallafall så nu har jag bara träningen att ta i tu med men har bestämt mig för att VÄNTA till efter helgen när kalasen är över, för nu har jag köpt nya skor i dag som kostade fan multum fast det var halva priset på dom. SÅ nu kan jag inte ha fler ursäkter......

     

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards