Jag kan allt

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Isabella - 23 februari 2012 10:20

God morgon på er alla   

VÄNTA..............................

Nu tillbaka var tvungen springa på toa. Nu börjar vi om. Hej hej på er, dagen är torsdag och jag har en del saker att genomföra. Jag ska börja med maten som ska serveras till lördagens kalas. Och så hade jag tänkt träffa Jesica för en lunch. Och så hade jag tänkt se hockey och så hade jag tänkt läsa lite av boken jag lånade på bibblan i förr går.

Min käre man Micke har tydligen dragit på sig någon typ av förkylning just nu oxå, eller så någon typ av "ont i magen" grej oxå. Han mår illa och har legat länge idag.

Man blir ju rädd att typ magsjuka ska träda in i familjen just nu. Men det låter ju otroligt, för han hade det ju i december.

Ja iallfall så håller jag då mina tummar på att detta ger med sig nu i eftermiddag.

 Jag får väl dra på mig sjuksköterska dräckten och träda in i sovrummet och se hur sjuk han egentligen är??

Sedan har väl förmodligen INGEN i detta avlånga land missat att i morse föddes det en liten alldeles NY prinsessa.

Trevligt för dom som är inblandad i detta och ett grattis till barnen, MEN egentlign vem bryr sig??? Alla barn som kommer till världen är lika mycke världa tyckerjag, bara för att detta barn har en titel ska hon vara mer speciel än andra???

Förmodligen kommer vi att få höra detta tjat några dagar framöver så det är väl kanske bara att bita ihop och le    

I helgen jobbar jag och då tänkte jag det var dax för en ny look på bloggen. så efter helgen blir det spännande ska ni veta.. Nä ska invänta min vän nu och sedan kan vi ju höras i kväll eller nåt.

Kram på er alla ...... 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards