Jag kan allt

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Isabella - 25 februari 2012 05:57

God morgon vänner!

Ni ligger förmodligen och sover , men jag lilla jag sitter på jobbet och inväntar mina sissta timmar för denna dag. Idag är det inte vilken dag som helst utan min "Mickes fydelsedag"   Idag fyller han 40 år och det ska firas med pompa och ståt.Igår fixade jag två stora smörgåstårter till fikat på agen och till kvällen blir det mat.

Sprit och öl är inhandlad så nu är det bara att sätta igång och fira.

Kameran kommer att vara aktiv ikväll så kanske i morgon kväll kan ni förvänta er smaskiga bilder  

Igår kväll hände det något hemskt spännande för Rebecca.

Om man nu får vara en stolt förälder utan att folk tycker man skryter.

Men Rebeccas lag vart erbjudna att spela två matcher med dom som är typ tre år äldre än dom själva. Det det vart några som fick frågan och igår var det hennes tur.  Tyvärr så fick hon inte spela den första matchen utan var reserv, men andra matchen spelade hon i två byten. Dom vart inte långa men hon fick då känna på hur det var att spela mot dom som är ganska mycke äldre OCH till råga på allt så dom som dom möte var en del kring 18-19 år tydligen. Nyttigt och roligt för henne.

Hon och dom andra två tjejorna stod upp mycket bra tycker jag. Ni var så himmla duktiga  

Nä nu ska jag vila mina krafter för idag öfr det kommer att bli en förbaksad lång dag, men med mycke skratt hoppas jag.

Kram på er nu så hörs vi i morgon kväll  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards