Jag kan allt

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Isabella - 14 februari 2012 06:46

God morogn på er alla glada  

Idag är det den årliga   dagen i förmodligen nästan hela världen. Vad ska hända idag då? Jo jag jobbar ju så lite sömn och sedan en del ärende på stan. Fixade parrerna som jag skulle fixa igår, förutom ett som skulle skickas till mig. Idag ska jag posta dom. Känns himmla skönt att det är gjort. Sedan i kväll ska vi ut och äta Micke,Rebbe och jag. Trevligt. Idag har jag bestämt mig för att det får vara ett slut nu på detta matande med godis och chips som jag har ersatt rökningen med. Men nu är det ett slut på det! PUNKT!!!  

Känner mig skit usel när man har en man som har gått ner typ 8 kg på två månader och som inte äter något dåligt. Så nu måste jag oxå ta mig i kramgen och försöka börja äta nyttigt, MEN jag tänker faktiskt äta godis eller chips på lördagar ( det gör inte han)!

Nä nu ska jag plocka bort lite saker här på jobbet men vi hörs ju förmodligen ikväll.

Ha nu en jätte bra "alla hjärtans dag" på er och vissa varanndra KÄRLEK och omtanke. Det är det som gör världen bättre!!!


KRAM MINA VÄNNER


   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards