Jag kan allt

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Isabella - 19 februari 2012 19:25

För exat 14 år sedan låg jag förbmodligen och amande eller så låg jag överlyckig i sängen på bb och kollade in min lilla lilla dotter som kommit till världen REBECCA.

Tror inte jag har varit lyckligare i den stunden hon tittade ut och just för att det var en hon oxå. I 14 år har du funit hos mig och pappa och vi älskar dig så det gör ont ibland OCH ibland skulle man oxå vija slå ågot i huvudet på dig när du är lite bongstyrd. Men det hör ju livet till och vi är helt övertygade om att du kommer att bli en helt vanlig vuxen kvinna om några år. Vi hoppas du forsätter på den barnan du är nu men skola och sport och vi önskar du ska få uppleva en massa saker i framtiden.

Stort grattis gumman på din dag vi älskar dig  

 

Mys i sängen på morgonen med nytt nintendospel.

       

 Fika buffen för denna dag. pluss att det var tårta.

     

Små kusin trollen på besök. Tur dom gillar att fika killarna.

 

OCH sisst men inte minst min ÄLSKADE Micke.... visst är han fin   


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards