Jag kan allt

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Isabella - 12 februari 2012 21:28

God kväll mina läsare  

Nu idag har jag tagit mig tid till att göra klar fotorna från Chile. Så här kommer det lite foton. Har faktiskt glömt berätta för er att denna gång fick jag träffa två mostrer till mig och en kusin. Det var ju roligt. Men här kommer det kort. Jag skriver under korten vad det är.


   

Mamma och jag på Arlanda vi inter en ordentlig lunch innan vi åker mot Madrid 

 

Första drinken intas på Arlanda i väntan på avgång. 

  

Alla som har flygit lång vet ju att denna bil visas i planet. Man se hu långt man flygit. Man kan ju säga att detta lilla plan på bilden går fan inte framåt!!

 

Detta är min moster i det röda förkläder. Här är vi på väg till Min syster Sandra. Hennes kille hade köpt en skåpbil så vi fick åka inne i skåpbilen. Tyckte morsan var konstigt och roligt   

    

Här har vi kommit till Sandra. Och hon ska bjuda på en drink på vin. Jävligt god och denna mina vänner kommer jag att bjuda på i sommar.Den innehåller vittvin, glass och fanta. Låter inte bra men den var riktigt god. Till och med mamma tog några.

  

Detta är rumet vi sov i dom nätter vi var i Santiago. Första natten vi kom hem så trampade mamma ihjäl en kakelacka. DEt är faktiskt den enda jag sett på alla gånger jag varit ner.

 

Nu har vi kommit till mamma i Curanilahue och mina systrars barn byter försenade julklappar med varandra. Dom var glada som tusan

   

Några dagar efter vi kommit så fick jag träffa min andra moster. Hon har mina blåa ögon och vi har ganska många drag av varanndra.

  

Här är min andra syster Arasely med hennes man Sergio. Vi har farit till deras nya hus i Aruco

  

Arasely och hennes son Sergio 

 

Curanilahue

  

Hela familjen Alarcon

 

   En kväll innan vi ska på ett disco. Jag och Sergio

  

Sandra med en kompis

  

Komis ,Sandra,jag och min bror 

    

Sissta dagen upptäcker vi när vi är i Santiago att granner har ett Granatäppel träd som är fullt med äpplen i ?

 

En helt vanlig söt skygg katt i Curanilahue.

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards