Jag kan allt

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Isabella - 16 mars 2014 17:22

. . . . . . jag började med mitt vaknade redan kl 5.00 , vände och vred mig och små sov fram tills kl 7.00

Försökte med ett flertaliga försök att väcka Micke.

Han svarade som vanligt

-MEN SOV NU !!

-Jag vill inte   jag vill mysa? Kan vi inte mysa??

-Men sluta och sov. . . . . .

Jag blir sur och sätter på tven och ser på Dr Phil. Världens bästa dr Phil. Han är SÅÅÅÅ klok och han vet allt.    SÄKERT!!

Egentligen har jag börja tycka han är en stropp och en översittar och han jämn för sig alltid med HAN OCH HANS BARN ELLER FRU.

Sedan efter 1 timme vaknar min Micke men med en kissblåsa som är full, så han går på toa och sedan kommer han inte tillbaka. Han travade iväg till Coop och fixade en super frukost.

Jag och Micke har i helgen mata Rederiet och oj vi är nu på avsnitt 179. Så vi har tagit hälften. Rebbe är galen på oss och vägrar vara med oss vid tv om vi ska se det där JÄVLA SKITEN fräser hon   

Idag har vi varit på en "tv spels" utställning på muset. Trevligt för vi for nämligen allihopa.

Tyvärr kanske vi måste köpa ett wii U nu, för Marioet på det spelet verkar ju helt sjukt roligt. Men det överlämnar jag till Micke.

Efter vi hade varit lite kulturella så åkte vi och firade min gammle vän Anette som fyllde jämt i veckan. Smörgåstårta och fika var det som bjöds på och det var jätte gott.

Nu har vi äntligen kommit oss hem och vi har lyckat sluka i oss mat. Nu väntar jag på att gubben ska komma hem från promenade. Då ska vi kolla in ett till avsnitt av Rederiet och sedan blir det att skriva en ny matlista inför det närmaste två veckorna.

Helgen har allså passerat och man kan inte annat än längt till nästa gång man är ledig.

Ha nu en underbar kväll så syns vi i morgon.



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards