Jag kan allt

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Isabella - 29 mars 2014 09:45

Hoj på er   

Lördag och jag känns att jag var ute igår och drack en och annan drink/ shot . Allså dålig är jag inte (förutom i magen) men jag är som trött, men kan inte sova endå?

Så är det alltid när jag är ute. Idag vakande jag typ 7 och har legat och snurrat sedan då. titta på världens bästa Dr Fille, FÖRSÖKT väcka Micke, varit på toa 2 gånger och snurrat en massa vara i sängen.

Så nu orkar jag inte det mer så jag har klivit upp och tänkte berätta om den JÄVLIGT roliga kväll vi hade igår.

Sara, Stina och jag har verkligen ärligt roligt när vi går ut. Igår hade vi bestämt att besöka dom flesta pubarna. Och det gjorde vi, PLUS att vi för första gången besökte en ny pub (för oss var den ny) nämligen MR Greek.   Vilken lite gullig pub det är och nu ska ni går höra? Dom har som billiga driknar och öl. Det känndes nästan som man komme in i ettrea varuhus.

Liksom en OUTLET pub   

Vi bestämde rätt snabbt att detta kommer att bli vårat ny häng. På detta ställe fans det oxå en "gubbe", troligen ett orginal av något slag. Han satt och gjorde ljud som tittu eller kokko eller hihihihih   

Först tänkte vi att detta var då en knäppgök av något slag, men efter en stund förstod vi att det var oss han skrattade och ljuda åt.

Och där hade vi suttit och skrattat åt han , och han satt och skrattade åt oss   . Vi skrattade åt varandra på ett trevligt och skojit sätt. Han hade nog inte alla getter i hagen , men det behöver man väl inte ha för att vara rolig.

Ibland råkar jag oxå släppa lös någon get ?

Iallafall så när han skulle gå så förstod vi att han var en stammis där och personalen känndes om dom kände han väl. Han tackade ör sig  och gick. När han trippade förbi fönstret vi satt brevid, vände han sig mot oss log och vinkade SKRATTANE   

Kvällen fort skred och vi han med alla pubar vi ville. Träffade trevligt och roligt folk och han oxå dansa till Tsunami !

Vad mer kan vi begära ev en kväll?


INGET


Så nu mina vänner ska jag försöka tom bajsa mig, duscha och slänga mig i soffan med kudde och täcke.


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards