Jag kan allt

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Isabella - 21 mars 2014 14:42

Ja så är det bekräftat att jag är oberäknelig! Sitter hos en vårdtagar och hjälper till med att baka en sockerkaka!
Direkt jag hält smeten i formen vålds sleva jag upp resterna och suger i mig smeten?
Oväntat ? Nä inte direkt, för jag är JÄVLIGT sugen på något sött.
Men jag ser den incident som ett täcken på att jag måste jobba ännu mer med mitt beroende.
Summan av kardemumman är nu att jag lyckades trigga igång fel tankar. Tänker liksom att ........
-Ja men visst kanske jag kan äta lite godis för jag har ju varit duktig i veckan?
Problemet är att jag kan inte bara ta lite tror jag. Så nu får jag lov vara satans sugen och äta den där tråkiga frukten istället.
Boring.........

Av Isabella - 21 mars 2014 08:41

Allså detta med telefoner.

Jag ska villigt erkänna att jag ÄLSKAR min Iphon 5   

Jag kan ju göra allt med den. Betala räkningar, hålla kolla på alla, äta rätt, ringa ,sms, ta kort, hitta resept. . . . . ja ni vet ju alla detta.

Men något som är lite krånligt är ju detta med musik. Allså appel vill ju HELST att man köper låtar. Men är man en snåljop som jag så lägger man in musik på telefonen. Och detta går att göra i Iturns.

Men alla som är som jag (beror detta på ålder?) vet ju att det inte är det lättaste. Men det går och jag har gjort det flera gånger. Men varje gång jag ska göra det så ska denna sida ALLTID "sykronisera" och hålla på.

Visserligen bra om jag skulle tappa bort allt på min telefon av någon underlig anledning, men det tar en massa tid.

Men jag klappar mig på axel endå idag för jag har fixat det igen.   

Så nu inväntar jag att få fara och träna på gymet idag oxå. Hade faktiskt tänkt göra en ute löpning idag , men tydligen fick vi SUPER vinter IGEN och jag finner INGETING roligt i all springa med en massa snö i ansiktet.   

Så jag ska stilla invänta kl 9..30 och göra mig klar för en pass med ny muski och jävlaranama.

En lång och "jobbig" helg har jag fram för mig, så det lär väl inte bli något vettig skrivet i helgen.

Ha nu en trevlig helg ni som kan njuta av att ALLTID vara ledig helger!

Och så hjälps vi åt att heja fram SAIK till en fjärde seger i rad nu ikväll !

  


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards