Jag kan allt

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Isabella - 19 mars 2014 18:25

Fasen livet leker på och jag väntar bara på nya äventyr hela tiden. Joggning och prommenering är igång och det känns väl rätt okej och bra, FÖRUTOM att fot jäveln gör JÄVLA ONT varje kväll nu.

  

Nu säger ni säkert

-Men gå till doktor! Ja jag har ju gjort det och jag har gjort en rönken! Visade ingeting ju så vad fan. . . . .

Går man dit igen så tycker dom säker man är löjlig och fjantig !

Jag hoppas på att denna fot ger sig om en månad eller två.

Idag har jag varit och jobbat först på mitt vanliga ställe ,sedan var jag två timmar på Älvsbacka.

Roligt för att min super mysiga vän Sara bor där och ofta brukar jag träffa henne där. Och det händet till och med att ibland om jag har tid, smyger jag in till henne och snackar en stund.   

Lite busigt av mig va ?

Nu har jag idag joggat runt A-torp, lagat mat och nu sitter jag men en dunnkande fot i soffan och inväntar att Aik ska spöa skiten ur HV71.

Jag har dagen till ära köp KVARG. Allså så gott ,och nyttigt är det. Och jag köpte oxå frysta blåbär, så man kan få bättre mörkersyn.

Visst får man det av blåbär? Eller var det något annat bär?   

Ja jag lär ju märka om ett tag hur det blir med min syn.

I morgon kommer jag att vara hemma och mysa, tvätta och jogga a-torp runt. Och trolig kommer det ett eller två inlägg till er oxå.

I morgon ska vi avklara något av mina tankar och ämnen jag undrar över.

Så ha det nu bra så syns vi i morgon alla glada skitar!




Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards