Jag kan allt

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Isabella - 28 mars 2014 15:10

Förbannat så glad man kan bli för så lite egentligen ! Eller kanske det inte är så lite.

Iallfall så igår när jag var till min älskade vän Maria och mys en stund ,berättade hon nu att det går att gå in på Skatteverkets sida nu och se om man får betala eller får pengar nu, om man har E-legitimation   

Okej visst fan har man det !

Förra året var ju ett lycksamt år. Då hölla jag ju på att storkna när jag fick veta vad jag skulle få tillbaka.

 Så jag knappade in med försiktighet.

Man är ju skit nervös för detta besked varje år. För att betala gör ju en galen av förbannels. Och ett år hade jag ju oturen att få 13.000 att betala och då höll man ju på att skjuta sig   

Men jag knappade och helt plötsligt så så ser jag raden där det står:

Belopp att få tillbaka 18900 kr   


  

Festen är ett faktum ! För fan vad jag gillar att betala skatt ! Och detta innebär att jag behöver inte spara ihjäl mig under året med allt jag ska göra, utan jag kan chilla lite och bara flyta med !

Nu kanske ni tycker jag skryter?

Och vet ni, det gör jag oxå !

Nu ska jag gå och hänga tvätten, damsuga sedan ta mig en ÖL i solen !



Av Isabella - 28 mars 2014 13:45

Kan verkligen inte utryka mig bättre ! Visst måste det finns en annan mening med livet än att jobba, äta, skit och sov ?

Herre dug vad man blir utråkad !!! Säger som Carolina Gyllnig.


FY FAN VAD TRÅKIGT,


RÄNT UTOMORDENTLIGT TRÅKIGT !


Har just betalat räkningar och det ser ju bra ut. . . . . . . . .

Nä nog är det tur att man åker bort snart och pasuar detta ekorre hjul en vecka.

Det positiva är iallfall att snart är det kväller och jag ska tillbringa den med ina älskade vänner. Och roligt ska vi ha.

Nu ska jag först leka städ kärring och städa och tvätta ,för att sedan städa upp kärringen själv oc dra på mig mina glitter byxor och bege mig till Stina.

Så nu på med sterion i högsta hugg och bara att sätt igång, nästa ekorr hjul!

Trevlig helg och sup och svälj   

Nästa inlägg kommer jag vara glad i   

 


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards