Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Fredag och Rebecca 12 år

Av Isabella - 22 februari 2010 07:52

Jag  var hemma vid halv nio på morgonen och hade med mig min arbetskamrat Kicki. Vi skulle nämligen ha ett möte med alla vi som jobbar kl 12. Vi ville kolla upp om vissa grejor och så vi hade bokat tid med facket. Vi låg och slöade i soffan fram till 11 och sedan iväg till vårna andra kompis Viveca och dom andra tjejorna. Trevligt. Det är inte oftam vi träffas allihop, men när vi gör det har vi himla trevligt. Iallafall så iväg till facket och prata lite och det var ju bra. Kom inte därifrån förrän kl 16 nästan ,och då var det bråttom. Rebecca fyllde nämligen år  och jag hade ju bjudit folk kl 18. Vi hade inte ätit och stökat fram och inte gjort tårtor. Så ni fattar nog att det var ltie hektiskt när jag komme hem. Men tur man är som en himmla duracell kanin när det gäller. Vi hann klart nästan allt innan folket kom. Men oj oj oj vad trött jag var. Hade ju inte sovit sen jag jobbat natten. Så ni kan ju tänka er när alla for vid 20 tiden. La mig ner i soffan för att se tv.....hahhaha

Somande ju fortare än jag fattar själv.

Rebecca var då nöjd och vi var nöjda.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards