Jag kan allt

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Isabella - 9 februari 2010 18:12

Hej hej på er alla glada.  

Har sett att min blogg sviktar lite i besökare, jag fattar varför. Om man inte har något att skriva om eller att visa bilder blir det inget roligt. Ska föröka bättre mig.  

Detta hr hänt tar nog lite itaget nu. Innan jag for ner till Sundsvall i torsdag, allså på onsdag kväll menar jag nu. Var jag och min lilla familj bjuda på mat till Mari och Tuomo , för att lillesta lilla Emil fyllt 2 år. Och tur som vi hade så var Mickes syrra här uppe och hälsade på så henne fick vi träffa och hennes familj. Då fick vi träffa den nya lilla kusinen Nadja. Gullig var ju hon och hemskt lik sin pappa. Det var tervligt och vilken god köttfärsås du lagade Mari.

Det bästa med att komma till er är att man känner sig verkligen hemma och väl kommen. Tack för att ni finns och Emil hade inte kunnat få ett bättre hem. Och den lilla krabten är mycket speciellt för mig.

    

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards