Jag kan allt

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Isabella - 14 februari 2010 18:23

Ja vad ska man säga.....  

Idag har ju hjärtans dag varit och visst har den varit hemma hos mig oxå. Fick en lite hjärtformad kaka av Micke.

Av min lilla Rebecca fick jag en riktigt kram. Det är inte ofta man får det. Hon kan liksom inte kramaspå riktigt tror jag.

Själv hade jag köpt en chokladkaka till Rebecca som jag visst hon ville smaka.

Och till Micke hade jag köpt en ask med äkta tryfflar.  

Ja sedan har Rebecca varit och tränat idag med. Jag gjorde en JÄTTE god middag till mina kära idag oxå. Det vart rullader med färskost med vitlöksmak, och färsk persilja i. Till det hade jag skalat potatis och delat dom i halvor och laggt på en smord plåt. La dit potatisen och sedan grovsaltade jag potatisen. Till detta hade jag en rödvinssås.  

Det vart skit gott.

Micke och Rebbe vart nöjda. Och nu sitter vi och väntar på Köping.

En helt ok dag.

Stora kramar till alla er som läser detta skit och vill forsätta med det.

Pöss pöss på er   

Av Isabella - 14 februari 2010 18:09

Ja i helgen har vi nite gjort så mycke. Det är ju som vanligt när man inte dricker alkohol. Man kan inte skryta med någon rolig fest eller någon tragisk fylla.  

På fredag efter middag fick jag faktiskt komma och jobba till nio på kvällen. Hem igen och gick till sängen och såg lite tv.

 

Lördag:

Vaknade när kl larmade på 6.00 och det var dax att stiga upp, för det vat nämligen så att jag vart tvungen att jobba lite på lördagen oxå. Men hemskt trevligt tycker jag. Det var längesedan jag var och jobbade med gammlingnarn.

Var inte så länge , men till tolv.

Hem och äta en otroligt god lunch....lamo,,,mmuummaa.  

Efter det så for lilla gumman till träningen och jag och Micke for och köpte kafft med smak på Te magasinet. Men inte vet jag om det smakade så mycke det jag ville.   

Iallfall så har jag väl kanske börja lägga på mig en ny last...kaffe

Är kanske itne så tokigt med en kopp här och där. Men det ska vara socker och mjölk i annars så går det inte.  

lördagen var en lungn kväll med Camilla på ett tvärt besök och sen slutade kvällen för mig med lite dam hocky tre kroner.....så sugit det är med dam hocky............

Vad fan ska dom spela en sådan sport om man inte ska få göra det killar får göra??????

Nä alla ska ha samma villkor tycker jag.........lägg ner


 

Av Isabella - 14 februari 2010 18:01

Ja nu ska ni få höra vem som har vait till mig och hälsat på.

BATMAN...............!!!!!!!  Japp ni hörde rätt.

Ja jag kunde inte trodet var sant själv och för det första så todde jag ju inte att han finns, men det gör han.

Men tror han har vuxit lite sen jag såg ha nfösta gången och kanske han skulle ha haft en lite större dräkt...men men men vad säger man.   

Han bara dök upp som gubben ur lådan på fredag kväll när jag stod och lagade mat......

    

Hahahahaha så jävla roligt...och vilken jävla bula....!!!!

  

Såg nästan in i röven ....hahahahahahahah

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards