Jag kan allt

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Isabella - 15 februari 2010 08:10

Ja jag har något där jag med. Vaknadenär Micke for till jobbet men sedan somnade jag om igen till kl 7.30 då jag vart tvungen att ropa på Becca och se så hon kommit upp. JA det hade hon.  

Sedan kände jag att jag har skit ont i huvudet. Och nu när jag varit vaken ett tag så känner jag det blir bara mer och mer.... ränt så jag mår illa   

Men jag hoppas det ger sig snart. Ska försöka ta mig en macka och lite te.

Idag hade jag tänkt kanske fara ut med min vän Camilla, men man vet ju aldrig när hon ringer eller vad hon gör. Vi pratade om det igår , men som saktman vet inte hur det ser ut i dag.  

Verkar bli lite sol idag medså om jag känner mig lite bättre sen och kanske  och om Camillainte kommerså kanske man tar sig ut och fota lite...???

Vi får väl men kanske.

Nä ska lägga mig en stund nu känns som jag vill kräkas...ursh..!!!

Hej hej på er

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards