Jag kan allt

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Isabella - 5 februari 2010 13:40

Sitter nu i en lobby och gör ingeting. Har sovit fram till kl 13 , men sedan kunde jag inte sova mer, varmt och jobbigt och vi delar rum jag och en annan. Man sover som inte så djupt och man stör varandra när man ska på toa och andra grejor. Så nu när jag vaknade klädde jag mig och gick ut så hon får sova.  

Sedan vart de ju en besvikelse att man inte kunde koppla upp sig på något när från rumet.....!!!!!  

För då hade jag ju kunnat skriva en massa skit hela dagarn till er.

Jag har en massa skit i huvudet som jag kanske skulle vilja kräkas ut men just nu går det då inte när man sitter här i en lobby och spärrar.   

Nä och nu sitter det annat folk och väntar på att få ta datorn ifrån mig oxå....!!!!

Så ni förstår ju att det itne kommer att komma så många uppdateringar nu när jagär här. Kommer inte att komma hem förrän på måndag kväll heller och då blir det nog familjen i första hand.

Nä måste nog sluta nu så vi får höras sen. Kram på er så sköter ni om er nu   

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards