Jag kan allt

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Isabella - 12 februari 2010 10:33

Jo sitter nu här och funderar hur f-n jag ska få detta att gå ihop?

Pengar pengar pengar...detta fenomen som gör många människor galna och endel glada. Just nu känner jag att dom gör mig båda delarna.  

Jah har ju som sakt en tjäbst natt och det gör u bra betlat för att bara jobba 10 nätter per månd, men det är inte så jävla mycke att hänga upp i granen.

Nu bor vi ju billigt men ändå så har vi en hyra på 4000:- kan vi säga. Sedan har jag ju lån, räkningar som alla andra , mat  , bensin och en del aoutogiro grejor, som sparande, gym. Visst tänker alla som känner oss ni är ju två och det är ju snat. just nu kanske man kan säga att allt som allt lägger jag ungefär i snitt 8000:- själv till hushållet och då räknar jag med allt mat, räkningar, lån, bensin. Då har jag ungefär kvar 4000:- ungefär. Det är ungefär 1000:- kr i veckan. Det borde jag klara mig utmärkt med. Men jag är en slösa av dess like......  

Som denna månad har jag just nu kvar endast 300:- ungefär..????

Hur gick detta till då? Jo jag har denna månda sparat 5000:- utifall jag ska komma mig till Chile. Sedan som ni vet jobbar jag extra ibland på ett äldrebonde , men tyvärr så har det inte blivit så mycke på sissa tiden. men jaghar ut ca 3000:- därifrån oxå.

Men iallfall så har pengarna bara försvunit mellan min fingra än engång och jag blir lika förbannad varje gång jag gär så här.....jag är riktigt kass på pengar.

Nu fyller Rebecca år och visst har jag köpt lite pressenter till henne, men det blir lite tajt med allt ch jag måste nog in vänta lite barnbidrag innan jag kan köpa alla mat.....

fy på mig  

Nä ska sätta mig ner och göra en lite budget för mig som SKA följas av mig.......

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards