Jag kan allt

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Isabella - 27 februari 2010 05:38

Just nu är jag skit trött. Sitter och har några timmar kvar på jobbet. Har varit en bra natt, men kroppen tar som energi fast man inte gör så mycke. Verkar som det är krävande att bara hålla sig vaken. Men snart så hemåt och lägga sig i sängen för att sedan göra sig klar för fest ikväll.   

Det ska bli roligt. Hoppas det är mycke folk ute så man får träffa en del gammla bekanta.

ska försöka fika lite nu och sedan ska jag se om jag kan läsa lite spanska. Igår kom mamma förbi. Först ringde hon (för 4gången) Och sa att hon hade en grej til mig. Ja men det är bara du kommer om du vill. Och vet ni vad det var. Jo ett lexikon. Men svenska och spanska.   

Vad passande. Jag hade nämligen när jag var och handlade stått och kollat på ett på bok rean och tänkte för mig själv att jag kanske skulle köpa ett, men nä då kwomme snåltarmen fram och jag sket i det.

Och det var ju tur. Tack älskade mamma det var ju jätte snällt.


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards