Jag kan allt

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Isabella - 2 februari 2010 18:14

Tusan vad jag har lagt av mig med bloggandet, syns oxå på bösökandet. Jobbade i natt så jag har sovit en stund idag och sedan har jag varit in till stan och  träffat Sofie ( Mickes syster). Var trevligt. Dom bor nere i södar sverige så det är inte ofta man träffar hon. Vi var och fikade och snackade lite skit med varandra.

Det är ju det vi tjejor är bäst på som killarna säger...hahahaha  

Och det bästa med det är att ni tror vi snackar om varandra , mendet gör vi inte .....vi snackar om er .....  

Kameran har inte varit laddad heller men nu har jag gjort det, så ikväll ska jag fara och skjudsa Rebecca till träning och sedan ska jag fara till min vän Maria och kolla på hennes nya lilla bebis Ines. Så jag tar med mig kamera så jag kan ta lite kort.

Åker till Sundsvall på torsdag och jobbar, kommer tillbaka på måndag.

Ska bättra mig med skrivandet och fram för allt försöka skriva något av värde eller som ni kanske känner att det är lite värd att läsa.

Kram på er mina läsare  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards