Jag kan allt

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Isabella - 18 februari 2010 21:05

Idag komme jag hem som vanligt. Skillnaden var i dag att jag hade inte fikat frukost på jobbet, så när jag kom hem så var jag skit hungrig....  

Så fort som attan så gjorde jag mig 2 knäckemackor med leverpastej och en kopp te. Satte mig fram för tv och kollade in Jerry Springer...hahahahah  

Allså jag älskar detta program...jaja ja jag vet precis som ni att det är fejk, men en då, människorna som är med är ju inte fejk. Dom ser ju verkligen ut så där. Allså vilka människor det finns i USA.... heja usa säger då jag  

Gick sedan till min säng (som fortfarande var tom och kall ) och la mig. Jag frys som tusan så jag la mig i lånkallingar och tröja och somnade ganska omg....det tackar jag för vem  jag nu ska tacka....  

Vakande inte  föränn min älskling klev in i lägenheten.

Självklar vart man ju glad och sa hej älskling , med den mildaste rösten jag kunde   

Och vet ni vad jag fick tillbaka.....jo

-När vattade du blommorna???????

VA........visst är han rolig.Nä sedan komme han till sängen och la sig med mig för han var ju skit förkyld och hade feber och grejor.   

Stackaren som hade jobbat endå där bort i Åsele. Men är man en man så är man....

Iallafall så vart det inte att fara till Bassen och fira han idag. Vi var ju bjudna och jag ville gärna åka, men Micke var ju inte fräch och jag har mått tjyvens och när vi skulle äta middag så mådde jag riktigt dåligt och ville nästan kräkas. Så jag tänkte det är bättre att vara hemma och vila för jag skulle ju jobba inatt. Så det var vila, hänga upp gardiner och damsuga. Och nu på jobbet.....  

Hoppas denna natt går fort för jag vill verkligen att det ska bli helg nu så man får njuta av den. Sedan i morgon på morgonen kl 6.40 (tror jag det var) föddes Rebecca på bb.

Så imogon är det kalas och hon blir 12år..Grattis gumman mamma och pappa älskar dig.

  

Av Isabella - 18 februari 2010 00:04

Idag vaknade jag upp i min ensamhet. Var tråkigt som fan, men det gick det oxå.

Låg och väntade på att det skulle komma ett meddelande från min man, men ICKET!!!!

  

Var ju tvungen att bli lite sur förtår ni ju....hahaha

Sedan upp för jaghade ju STORA planer idag. Det skulle bakas, städas, sen på ett möte och sedan var det tänkt att jag skulle vila.

Har gjort allt förutom vilat. Min lilla vän Campsketta komme och va med mig idag och bjöd mig på lite mat...så det var ju jätte snällt..tack gumman. Mellan nergerbollar och struvor så åt vi och bara snackade en MASSA skit i soffan.  

Helt ok dag måste jag säga. Det var roligt at få skratta lite.

Dotter komme sig hem där vid två tiden. Just nu är det en jävlans MASSA snack om detta OS!!!!!

Jag hatar OS.............

Så nu har vi rett ut den biten. Vad hände mer i idag. Jo min lilla kille verkade inte ha tid med mig idag så min irritation steg en anning, men jag lungnade mig igen edan när vi pratat.    

Sedan har det väl inte hänt så mycke mer än att jag befinner mig på jobbet nu och är tröttt i pruppen.....

Nä sov gott nu alla där ute i stora vida välden så syns vi en annan dag.

 

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards