Jag kan allt

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Isabella - 12 juli 2011 07:47

Hej hej bloggen och vänner.

Idag tisdag och jag är LEDIG  Gick ju av igår morse och ingen ro ingen vila. När jag kom hem ringde mamma och ville ha skjuds till Sjöbotten. Vet inte om jag har sakt det, men hon har inte kvar körkortet nu pgr av sin sjukdom. Så självklart måste man ställa upp. Vi bestämde att jag skulle skjudsa henne och själv for jag på Sjöbosand och la mig och väntade tills hon var klar. Turen hade man att moster Bibbi hade jobbat så ordentligt på gården så hon ville ta sig ett dopp. Så hon tog med sig mamma till stranden.

Tog mig själv två dopp oxå. OCH GUD vad varmt det var  

Verkligen skönt. Tyvärr så blev det rätt molningt fort efter man doppat sig.

   

Så vi försökte hålla ut men efter en stunds storm och moln packade vi ihop och for hemåt. Städade bort och fixade köttfäspaj till middag.

Hade oxå fixat glass och jordgubbar till efterrätt. Men vart SÅ himmla besviken. Gammeldagsgräddglass burkar ju vara SÅ himmla god. Pluss att jag köpte med blåbärsmak. Sedan när jag skulle välja jordgubbar luktade som SÅÅÅÅ himmla gott och dom så jätte fina ut.

MEN SÅÅÅ BESVIKEN jag blev. Glassen smakade nästan ingent blåbär och gubbarna var INTE söta och goda!!!

Vart riktigt ledsen ska ni veta. Men men inget att göra åt det.

Idag blir det en handlar dag och fika med min arbetsvän Maria.

Lyx för hon skulle tydligen bjuda mig.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards