Jag kan allt

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Isabella - 20 juli 2011 23:13

Hej hej på er  

Dagarna flyger fram och jag hinner ingenting  

Jo då jag bara skojar med er. Jag har ju jobbat i fyra nätter och jag har sovit bort dagarn. Har varit riktigt skönt. Dessutom har jag köp mig en ny mini pc för att ha med mig på jobbet. Så nätterna har gått åt att lära mig nya saker OCH spärra in i tven   

Iallfall så har denna dag varit lite som ett kinderägg med tre överaskningar   

För det första så har dom ENTLIGEN hittat en parasit i Mickes rövhål!  

Han har ju haft så himmla ont i magen sedan vi kommit hem från Chile....JA ni hörde rätt, i ett halvår. Han har ju sökt hjälp förr men ingen har väl tagit han på allvar. Så när jag för tre veckor sedan hörde han säga att han inte haft en vanlig bajskorv sedan Chile fick mamma nog   Beställde bajsprover åt han och nu har svart kommit. Han har en parasit i analen! LÖSNING: Pencelin!

      

Tydligen kan den ha tågat in i analen när vi var och badade på en INTE så fräch badplats.

Sedan var mamma förbi och berättade att hon har fått en köpare på huset i Sjöbotten. Mycke bra. Då var det ur världen!

Och för det tredje så har Rebbe varit OTROLIGT trevlig idag och diskat bort efter alla efter maten.

Så vad mer kan man begära av denna dag?

Dessutom jobbar jag nu sissta natten och imorgon går jag på ledighet över helgen.

Förbaskat trevligt. Lördagen kommer vi att spendera i Innasjön och sedan kvällen hos Mickes mormor och natten hos Sofie och Fredrik. Kommer att bli SÅÅÅ trevligt.

Föresten har jag en liten fråga nu:

Var in på Statoil innan jag for till jobbet igår. Kl var kring halv ett på natten och det var fullt med ungdomar där. Då komme det en kille in och började prata med två andra och då frågade den ena dena andra. Typ är du knall idag?   

Killen svarade NÄ inte idag. Och han stod rakt upp och ner med en moppe hjälm i handen.

Jag vet inte men för mig är det då så att är man KNALL så kan man typ inte gå utan stöd och man sluddrar typ eller???


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards