Jag kan allt

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Isabella - 15 juli 2011 22:29

Här kommer beviset för föregånde inlägg......

Tyvärr var jag så himmla du att jag filmade liggande. Och jag är ju inte så himmla teknisk att jag lyckades rotera runt filmen.... 


   

Av Isabella - 15 juli 2011 15:53

Hade just tänkt meddela er att jag äger på GH3, MEN just när jag sitter här och ska skriva så inser jag saningen att min dotter ÄGer så himmla mycke mer än mig   

Av Isabella - 15 juli 2011 05:36

nu är det fredags mys......

Hahahahh nja inte riktigt för mig. Jobbar ävn i natt så det får vänta tills lördag.  

Egentligen har jag väl inte så hemskt mycke att säga. Dagen som denna kommer jag att spendera i sängen. Sedan ha jag upptagit GitarHero hemma.

Det var skitlängesen jag spelade så jag tror jag ska spela idag. Det stora plusset med det är att min dotter tycker det är roligt oxå, så vi får lite tid med varannda kanske.

Jag och min arbetskamrat satt i natt och pratade om "döttrar" och deras humör nu i tonåren.

Så himmla skönt att höra att det är likadant från andra oxå. Jag har väl skrivit det förr någon gång detta om att hon skäms otroligt mycke över oss. Hon vill aldrig vara med oss, och så är hon arg och sur nästan jämt.  Men det kan tydligen vra så har jag fått höra nu. Det går väl över och man får väl försöka tänka på hur det var själv när man var tonåring. Om man ör det så kan jag väl se att min dotter är betydligt mycke lungnare än vad jag var och då känns det lite bättre.  

Imorgon väntar det mer loppisar. Glenn och Moa kommer troligen att följa med oss. Kommer att bli SÅÅ trevligt. Kvällen kommer vi väl avsluta med att se lite film och "chilla"  

Nä nu ska ajg fixa frukost till mig och min lilla vårdtagar. Pluss att vi ska kolla in på tven om människor som spenderar miljoner på sitt bröllop.

LYCKOST DOM !!!   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards