Jag kan allt

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Isabella - 30 juli 2011 20:36

Tjoho på er alla  

Helgen är här och jag njuter av alla minuter fast jag jobbar.

Fredagen började för mig kl 4.45 pip....

Klev upp fikade frukost och begav mig mot stor stan UMÅE !!!  

Japp för Rebecca är nämligen på fotbolls cup denna helg. Hon själv åkte redan på onsdags kväll med en anna fotbolls kompis och hennes föräldrar. Så vi har haft det super tyst hemma. Nästan så man tycker att det är otäckt....

Iallfall så var jag typ 7.20 där och första matchen började kl 8.00

Det var ju så himmla spännade för dom skulle spela mot ett lag från Wasa (finland) . Tjejorna var himmla upp spelta, men tyvärr räckte det inte till.

Efter det stog 0-6 till våra så slutade jag räkna. Man kan väl säga att wasa åt upp våra tjejor lite. Men men dom finska tjejorna var duktiga och ett steg snabbare än våra. Spenderade dag och lunchen på stan, sedan tillbaka för att se nästa match som slutade oavgjord. Sedan hem äta midddag och iväg till jobbet. 

Idag lördag har vi bara chillat. Jag sov ju förståss. Sedan blev det cykling för hela slanten. 'Vi var till stan, bonstan,nyckelgatan, coop och hem. Allt detta tog ca från 13 till 16. Fixade en super god midda idag och Jörgen och barnen kom förbi och åt. Och nu på jobbet.

Söndagen är oviss än. Går Rebeccas lag till final så åker vi ner i morgon för att heja och för att ta hem gumman. Så just nu spelar dom den match som avgör om det så jag håller tummarna och fötterna och jag hoppas även ni gör det.  


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards