Jag kan allt

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Isabella - 19 juli 2011 03:01

Hej mina läsare och blogg!

Jag är verkligen ledsen att jag inte bloggat på någon dag. Har väl kanske inte så hemskt mycke att säga eller så är jag bara lat.

Helgen har passerat och den har varit helt ok.

Jobbade fredagen.

Lördagen var en mycket trevlig och bra dag. Började morgonen med att hämta upp Moa och Glenn. Vi hade bestämt att vi skulle fara till Piteå på STOR loppis  

Här i Skellefteå regnade det ordentligt när vi for och jag tänkte väl att detta kommer inte att bli så himmla roligt. Men vad fel jag hade. För några mil ovanför Äbyn var det inte en droppe regn. Så trippen vart himmla trevlig. Vi började med loppis och sedan for vi på stan för lite lunch. Efter lunchen så blev det gokart. Inte feg jag och Moa då, men killarna körde. En lite upplevelse för Glenn som aldrig har provat. Förbannad på mig själv var jag för att jag lämnat kameran hemma för att jag tänkte att jag orkande inte bära på en kamera när det lix skulle regna!    

Vi avslutade dagen hemma med att grilla hamburgare.

Söndagen slappade vi i värmen på Falkträsket jag och Micke.

Bild Q har inte kommit för jag vet inte rikigt hur jag ska få till den men jag ska försöka under veckan. Känner mig rätt tråkig nu men jag tror jag avslutar detta Tråkiga inlägg.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards